sâmbătă, 3 martie 2012

Review: Fard Ombre Stretch Bourjois - Maxi Blanc ♥

Buna seara, dragele mele!
Trebuia sa fac postarea aceasta mai devreme, dar n-am reusit sa pun pozele pe calculator si sa le ediez, deoarece am "bijuterit" putintel. :)
Vreau sa va arat cat de frumos este fardul Maxi Blanc de la Bourjois, pe care l-am comandat alaturi de alte bunatati de la Cool Cosmetics


Producatorul spune asa:
<< Tot ce ai nevoie acum este imaginatie deoarece colectia Ombre Stretch are culori uimitoare, flexibile si usor de folosit. 
Se adapteaza si fac priza perfect pe pleoape datorita microsferelor cu nylon. 
Poti crea atat machiaje subtile, cat si intense. >>


In primul rand, vreau sa va spun ca ador nuanta aceasta! E un alb cu reflexii aurii, absolut superb! Am incercat sa surprind si in poza nuanta frumoasa a fardului. L-am aplicat cu degetul si apoi am intins bine. Aplicat cu pensula fara a-l intinde e mult mai pigmentat. 

   De cand l-am primit, il folosesc aproape la fiecare machiaj, fie in coltul intern pentru iluminare, fie sub spranceana pentru acelasi efect de iluminare sau chiar in pliul ochiului, la un machiaj mai simplu, dar care sa atraga atentia.
   Se potriveste de minune cu eyelinerul turcoaz de la Collection 2000 despre care v-am vorbit aici. Aplic fardul pe intreaga pleoapa, apoi trasez o dunga cu eyelinerul, imi rimelez genele si gata, obtin un machiaj foarte simplu, dar de efect! Pacat ca nu am facut poze sa vedeti cat de bine arata impreuna. :)
   Eu mereu folosesc fardurile de pleoape doar peste primer, asa ca n-am avut probleme cu rezistenta - a ramas intact pe durata intregii zile.
   Eu am varianta "Tester" a acestui fard, asa cum il gasiti la Cool Cosmetics la pretul redus - doar 6lei!
   Fardul are 2.5grame, e destul de mare, sigur nu-l voi termina repede. :))
   In concluzie, mie imi place tare mult acest fard, merita toti banutii. Sunt sigura ca-l voi folosi mult timp de acum incolo, cantitatea e mai mult decat suficienta si cu siguranta ma va tine mai mult de 1 an. :))

Voi ati folosit farduri din gama aceasta sau va tenteaza? Eu deja-mi doresc alte nuante!
Va pup! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...