miercuri, 29 februarie 2012

Review: Ultra Gloss - ME ME ME ♥

Buna, dragele mele!
In postarea trecuta v-am spus cat de minunat si rezistent este eyelinerul turcoaz de la Collection 2000, iar azi as vrea sa va vorbesc despre lipgloss-ul ME ME ME, pe care l-am achizitonat in aceeasi comanda, de la Cool Cosmetics

 In poza a iesit putintel mai "turbat". :))


Pe el scrie asa:
<< ME ME ME  Ultra Gloss with Lip-XL
Stralucire maxima si hidratare profunda. Contine Lip-Xl pentru mai mult volum. >>
Nuanta este 19 Cosme, iar luciul are 5 ml.
In poza de mai sus culoarea se apropie foarte mult de realitate. 
Desi in tub poate parea un roz turbat, pe buze este un roz puternic, insa nu strident. N-as fi crezut ca voi ajunge sa port un gloss in aceasta nuanta atat de des, insa a fost dragoste de la prima aplicare. 
Nu-mi usuca buzele deloc, rezista destul de mult [eu il pap destul de repede:))] si nu este deloc lipicios! Nu e minunat?! Unde mai pui ca pe langa faptul ca nu e lipicios deloc, are si un miros delicios! Nici la gust nu e rau, sa stiti. :))
Miroase tare frumos, o colega a spus ca miroase a guma din aceea aromata pentru copii. Eu nu stiu exact ce miros sa-i atribui, dar simt capsuni si alte fructe. :)) Oricum, e un miros foarte placut, dulceag.
In poza de mai jos puteti vedea si cum arata pe buze, este destul de pigmentat. 
Despre volum - as spune ca acesta este dat mai mult de stralucirea glossului, care da impresia de buze mai pline.

Eu am comandat acest gloss de la Andrada [Cool Cosmetics] si a costat doar 10lei! Il puteti gasi si in alte nuante, de roz sau maro, de exemplu 4 Pout sau Toffee Apple. Mai multe nuante puteti vedea in poza urmatoare sau dand click aici, sunt 9 nuante superbe. 




Ati folosit glossuri de la acesta firma? Daca da -ce parere aveti despre ele? Daca nu - v-ar tenta? Eu imi mai doresc cateva nuante de roz, mi se par superbe! 


Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...