sâmbătă, 18 februarie 2012

Review: Mascara Super Long Lashes - Benecos

Buna, dragele mele!
Dupa cum probabil ati vazut aici, am primit niste cosmetice naturale spre testare. Printre ele se numara si mascara despre care va voi vorbi astazi.


Mascara naturala Benecos Super Long Lashes in nuanta Carbon Black
<< Pentru genele tale, mai lungi decat oricand!
Contine si: aloe vera, ceara de albine, ulei de jojoba si vitamina E.
0% Parfine    0% Silicon    0% Parabeni    0% PEG



Ingrediente: AQUA, ALCOHOL*, CERA ALBA*, GLYCERIN, POLYGLYCERYL-5 LAURATE, MAGNESIUM ALUMINUM SILICATE, ACACIA SENEGAL GUM, POLYGLYCERYL-3 STEARATE, CERA CARNAUBA*, HYDROGENATED LECITHIN, GLYCERYL CAPRYLATE, SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL*, p-ANISIC ACID, ROSMARINUS OFFICINALIS LEAF EXTRACT, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL*, SODIUM HYDROXIDE, LIMONENE, TOCOPHEROL, PARFUM, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE POWDER*, CITRAL, LINALOOL, CI 77499
* din culturi organice certificate



Produs certificat BDIH.
Producator: Benecos Germania
Continut: 8 ml
Pret: 38lei
>>


Ei bine, la primele aplicari nu m-am inteles prea bine cu periuta, eu fiind obisnuita cu periuta de plastic de la ultimul rimel folosit. Dupa vreo 2-3 aplicari am invatat sa o manuiesc mai bine si mi-am dat seama ca rimelul acesta chiar imi place.


Ma bucura faptul ca este natural, astfel nu fac rau genelor.
Culoarea este intensa; il aplic dimineata pe gene, iar seara arata exact la fel, nu se rup scamite [nu stiu sa explic, dar precis ati intalnit problema asta la alte rimeluri].
Chiar alungeste genele, insa nu le da volum deloc [nici nu se lauda ca ar face asta!]. 
Il recomand daca aveti gene dese si tot ce va doriti este alungirea.
Poze cu genele mele "goale" nu am, insa va arat cum se prezinta rimelul pe gene. Am folosit clestisorul pentru a le ondula inainte, mereu il folosesc deoarece genele mele nu sunt ondulate de la mama natura. :)

L-am folosit si la machiajul pe care l-am purtat de Valentine's :)


Cam atat pe azi, sa aveti o seara frumoasa!Va pup!



*********************************************************************************

Alte produse Benecos gasiti pe site-ul bio-cosmetics.ro, de asemenea gasiti si alte produse naturale, organice si BIO.
<< Benecos - Cosmetice naturale moderne
Benecos-Cosmondial Germania are o linie de produse de machiaj naturale: creioane de ochi, creioane de buze, farduri de pleoape, blush, fond de ten natural, ruj de buze organic si rujuri 100% naturale. Firma Benecos ofera calitatea germana la cel mai bun pret. Benecos-Cosmondial garanteaza calitatea fardurilor minerale si eficienta acestor produse de machiaj 100% naturale fara parabeni si alte substante chimice care sa-ti afecteze sanatatea tenului si a pielii tale. >>
***Produsul a fost primit spre testare, le multumesc frumos celor de la bio-cosmetics.ro pentru aceasta sansa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...