vineri, 3 februarie 2012

Spin Pins - agrafe pentru par

Buna seara, fetelor!
Ieri mi-am facut unghiutele cu oja Grenade, insa n-am reusit sa scot poze prea bune, deoarece am fost tot pe fuga, iar seara la lumina artificiala nu se poate observa culoarea reala a ojei. Voi reveni maine cu poze.
As vrea sa va prezint Spin Pins [asta daca nu ati auzit deja de ele], care sunt niste agrafe de par metalice, au forma de spirala dubla si sunt foarte utile in realizarea unor coafuri.

Este interesant faptul ca o singura agrafa Spin Pin tine locul a 20 de agrafe Bobby Pin.

Pe YouTube gasiti o multime de videoclipuri cu diferite coafuri realizate cu Spin Pins. Cu doar 2 Spin Pin puteti realiza un coc lejer, foarte sexy si usor de facut.

Am si eu 2 agrafe Spin Pin, vara trecuta le-am folosit de cateva ori, iar vara aceasta sper sa le folosesc din nou, depinde de cat de lung imi va fi parul.

Voi ati incercat Spin Pin sau v-ar face placere sa le incercati?
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...