joi, 16 februarie 2012

TAG: Leapsa muzicala

Buna dimineata, fetelor!
Am vazut acest tag la Alina lui Brumarel acum ceva vreme si am vrut sa-l fac si eu, doar ca mi-e cam greu sa ma limitez la 5 melodii. Trebuie sa enumar 5 piese care inseamna ceva entru mine.

1. Blue - Breathe easy
♥ Ador melodia asta si am ascultat-o obsesiv, doar ca plangeam de fiecare data, asa ca am inceput s-o ascult mai rar. :)) Ador formatia asta, au multe melodii care-mi plac la nebunie [cum ar fi Bubblin, Curtain Falls, One Love si Guilty].

2. The Script - The man who can't be moved
♥ E o melodie superba si o ascult foooarte des. O pun pe repet si o ascult de vreo 20 de ori consecutiv, atat de mult imi place! :))

3. Backstreet Boys - Incomplete
♥ Asta e melodia sufletului meu, asa-mi place sa zic. E perfecta

4. Bruno Mars - Just the way you are
♥ Cum sa nu te simti speciala cand cineva iti dedica melodia aceasta?! De la el imi plac mult si "It will rain" si "Grenade". 


5. Andra feat Adi Cristescu - Colt de suflet
♥ Adooor melodia asta si vocile lor!


Si ca bonus, cand vreau sa ma "destrabalez" ascult:


Mai sunt melodii care-mi plac, unele-mi dau incredere in mine, altele ma fac sa ma zbengui, iar altele imi trezesc amintiri sau ma fac sa-mi imaginez viitorul. :)


Mi-ar placea sa vad tagul si la alte fete, o sa mentionez cateva, insa oricine este liber sa-l preia :)
My sis Laura
Iulia C
Miuri
Miu Miu  
Laura M


Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...