luni, 29 octombrie 2012

Cum scap eu de raceala..

Buna fetelor!
Interesant titlu, nu-i asa? Am primit o "provocare" care presupune sa va vorbesc despre cum scap eu de raceala si ce tratamente naturiste folosesc. Colaborarea a venit de la magazinul online Dacic Cool si ma bucur ca iau parte la ea, mai ales ca simt cum ma prinde nesuferita raceala si mie nu-mi plac prea tare medicamentele, iar Fervexul, atat de folosit, nu-mi place din cauza gustului sau. :)

Cel mai folosit remediu este ceaiul - cand vine frigul imi place sa stau la caldurica si sa beau un ceai bun, preferabil de menta, indulcit cu miere si putin acrisor de la o felie de lamaie. E foarte delicios si chiar ajuta!
Si lamaie goala ma ajuta sa trec mai usor peste raceala si mie chiar imi place, rareori ma stramb mancand-o. :))
La fel ajuta si grapefruitul, insa am citit candva ca sucul acestui fruct diminueaza efectele medicamentelor asa ca nu stiu cat e de indicat. Desigur, nu am habar de ce cantintate e nevoie pentru acest efect, insa articolul respectiv mi-a ramas in minte. :) 
Cand strabunica mea vedea ca-mi creste temperatura, ma punea sa mananc iaurt. Se pare ca acesta imi scadea febra si chiar ajuta la raceala. Batranii stiu mai multe. :)
De asemenea, atunci cand sunt racita imi place sa mananc multe supe cat mai fierbinti. Mie imi place supa in general, insa la raceala parca mananc chiar mai multa si simt cum imi desfunda caile respiratorii si imi da o stare de bine. Normal ca eu pun o cantitate uriasa de piper, ceea ce pe voi nu va sfatuiesc, insa mie imi place mai mult asa si mi se pare ca fiind picanta, ma "desfunda" mai bine. :))
Mama imi facea mereu un remediu cu o ridiche neagra - o curata in interior, astfel ca ridichea sa ramana asemenea unei cupe goale in care punea zahar si o lasa pana se topea zaharul complet, apoi imi dadea sa beau siropul astfel obtinut. Siropul acesta este foarte bun si pentru tuse.

Si pentru ca, pe langa remediile naturale, este bine sa luam si suplimente care sa ne ajute organismul, va arat ce voi lua eu. O sa revin si cu impresii ca sa va spun ce efect au avut suplimentele.
Pe pagina de facebook a celor de la magazinul Dacic Cool veti gasi o multime de promotii cu care veti putea fi la curent dandu-le un Like. :)

Voi ce tratamente naturiste folositi ca sa combateti raceala?
Va pup, sa aveti o zi calduroasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...