joi, 11 octombrie 2012

LOTD: Failed..

Buna dimineata, gagici! :D

Ce faceti voi in aceasta dimineata superba? Eu stau cu cafeaua langa mine, la munca, insa mi-e prea lene sa o beau. Totusi, dimineata nu e dimineata fara Nescafe 3 in 1! :))

Am vrut sa va prezint acest LOTD inca de acum cateva zile, poate l-ati observat in pozele din postarea cu Wellaton, insa cand am cropuit pozele mi-am dat seama ca nu le-am facut tocmai bine, trebuia sa fac poze close-up, insa nah, inca invat sa-mi setez aparatul si sa pozez corect cu el, am o groaza de chestii de invatat.
Acestea fiind zise, va prezint machiajul meu unde am dat gres nu numai in realizarea pozelor, ci si in aplicarea fardurilor.. Nu stiu cum se face ca mereu la ochiul drept obtin o forma mai rotunjita cand aplic fardul in coltul exterior, fata de ochiul stang unde reusesc sa fac un unghi mai bun, adica o forma mai ascutita..
De asemenea, se poate vedea ca mi-am cam distrus sprancenele, adica mai bine zis nu vor sa se refaca nicidecum si nici nu le-am conturat prea bine. Zau ca doar in poza se observa, in realitate nu aratau asa rau. E clar ca-mi trebuie o pensula de sprancene, chiar doua!





Ce mi-a placut mult a fost rujul, vazand pozele mi-am dat seama ce nuanta frumoasa are. O sa-i dedic o postare, merita. E un peachy superb! 

M-as bucura sa-mi dati sfaturi, sa-mi spuneti unde sa insist sau ce sa schimb la machiaj. Si am de gand sa-l reproduc candva, asa cum as fi vrut eu sa iasa. E drept ca eram pe fuga cand l-am facut, dar asa nu ma scuza, am dat gres in stil mare.

Va pup si astept parerile voastre, ca sa stiu daca mai continui sau o las balta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...