sâmbătă, 13 octombrie 2012

Wishlist: Esarfe ♥

Buna fetelor!
Azi va voi arata cateva modele de esarfe care-mi plac foarte mult.
Primele modele pot fi gasite pe site-ul Meli Melo.



Urmatoarele modele pot fi gasite pe site-ul TinaR, unde majoritatea au pretul redus.


Acestea nu sunt destul de calduroase pentru iarna, insa pentru toamna as zice ca sunt perfecte. 
Ma voi uita si dupa niste fulare dragute, pentru iarna.
Trebuie mentionat ca eu inghet de frig oricand, la orice ora din orice anotimp, asa ca se intelege de ce ma atrag esarfele. Si dupa cum bine observati, imi plac imprimeurile florale si vesele, in general.
Sper ca anul acesta sa-mi iau minim 5 esarfe..desi imi plac mult, am doar vreo 3.
Cred ca preferatele mele ar fi prima, a treia si ultima din postare, desi cele de la Meli Melo ar fi mai greu de asortat [ma refer strict la stilul meu vestimentar].
 
Voua va plac esarfele, le considerati necesare sau sunt doar un accesoriu in plus?
 
Va pup!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...