marți, 30 octombrie 2012

♥ Shopping Essence ♥

Buna fetelor!
Afara e atat de urat si eu sunt la munca, dar stau la caldurica si fac bani, ceea ce e bine, nu?:))
Voi cum va petreceti ziua?
Saptamana trecuta mi-am cumparat doua pensule Essence pe care mi le doream de multa vreme si un creion de sprancene recomandat de dragele mele colege blogarite, carora le multumesc pentru sfaturi!
Vazusem standul Essence in magazinul Douglas [unde nu intrasem niciodata:))], insa la prima vizita nu am vazut pensule, asa ca am plecat cu mana goala. A doua oara am avut noroc sau am vazut mai bine :))
Imi doream foarte mult pensula pentru blending Essence, pe care scrie de fapt Smokey eyes brush. Are manerul negru, foarte profi, iar perii pensulei sunt mov - la prima spalare chiar a curs culoare din ei si a pierdut cativa, insa apoi nu am mai avut probleme.
Am luat si pensula pentru eyeliner, pe care o folosesc pentru sprancene si ma ajuta mult sa le definesc frumos, desi nu m-am obisnuit inca prea bine sa o manuiesc.
Nu tot timpul pot sta cate 10-15minute ca sa-mi conturez frumos sprancenele, asa ca imi doream mult un creion care sa ma ajute sa reduc timpul acordat acestora. Nuanta e Brown si culoarea e frumoasa, naturala si nu bate inspre roscat. O sa-l mai folosesc cateva zile ca sa ma conving pe deplin. Imi place mult ca are periuta in capatul capacului, mi se pare tare utila.
Pretul unei pensule a fost de 7.5lei, iar creionul a fost 6.5lei.
Ce m-a uimit a fost amabilitatea vanzatoarelor din Douglas, au fost tare dragute si dornice sa ajute si chiar daca am facut cumparaturi mici, am primit si 2 mostre cadou! Asta ma face sa-mi doresc sa ma intorc in magazin si pentru alte cumparaturi. :)

La voi au aparut standurile Essence? Ce v-ati luat si ce va doriti de la ei? Eu nici nu stiu ce-mi doresc, dar astept cu nerabdare colectia Twilight Breaking Dawn.

Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...