marți, 9 octombrie 2012

Oasap Big Bag Winner ♥

Buna seara, dragelor!

Asa cum am promis, in maxim 7 zile, anunt castigatoarea Giveaway-ului Oasap Big Bag.
Am descalificat vreo 3 fete, una din ele s-a inscris in data de 4, in conditiile in care giveaway-ul se termina in 3 [si chiar n-am apucat sa modific documentul la timp ca sa nu se poata primi raspunsuri dupa aceasta data], alta fata a lasat linkul catre profilul ei de Facebook, in loc de share.. Dl "Goe" s-a inscris si el la giveaway, raspunzand peste tot cu "da"..chiar de 2 ori!


Lista completa si corecta o puteti vedea dand click AICI. [Numaratoarea incepe de la 2, 1 fiind alocat cerintelor. Asadar, la extragere fiecare va avea numarul de ordine din document minus 1 -ex: X are in doc nr 35 -> la extragere va avea 34].

Si Dl. Random a ales:
Numarul 92 e de fapt 93 in document, am explicat mai sus de ce si cum. 

Felicitari, Alexandra! Astept un comentariu la aceasta postare, apoi un mail de la tine in 48ore, fie direct pe adresa mea, fie prin Formularul de Contact [tot acolo gasesti si adresa mea de mail]. Premiul va fi expediat in cursul acestei saptamani.

Impresii:
Dupa cum ati observat, nu am descalificat fetele ce nu au dat Share cu tag, desi am facut o postare in care va explicam clar cum se face asta.. Data viitoare nu mai accept asta, am spus clar cum se face, vreau sa se si faca. :)
Apoi, au fost fete care la numele cu care au dat Like pe Facebook au scris "da". Nu v-am descalificat, desi asa era corect, deoarece ati pus link-ul corect de la Share si v-am luat numele de acolo.
E funny cum la rubrica in care va intrebam daca doriti sa-mi spuneti ceva, ati pus "nu". :)) Celor ce mi-au spus cateva cuvinte le multumesc din suflet, am citit tot ce mi-ati scris acolo si m-am bucurat ca v-ati rupt din timpul vostru ca sa-mi transmiteti ceva. Chiar am apreciat! :)
Si va asigur ca pe viitor cele ce imi comenteaza postarile vor avea mai multe sanse de castig. Stiu ca din cele inscrise la giveaway poate nici 10 nu sunt cititoare active a acestui blog, dar vreau sa va fac cumva sa deveniti, sa comentati si pe la postari, nu la fiecare, dar cred ca e si altceva interesant pe blog, pe langa giveawayuri, nu? :) Chiar mi-ati putea scrie pe mail sau in comentarii ce v-ar placea sa vedeti pe blog, la ce categorie de produse v-ar placea sa vedeti review-uri, daca doriti swatch la vreun produs pe care-l detin etc.
Ma bucur ca ati asteptat cu rabdare sa anunt castigatoarea, dar unele din voi au fost de-a dreptul insiste.. Va anunt acum ca la terminarea urmatorului giveaway, cele ce-mi dau mesaje pe facebook sa ma intrebe ba cand se termina, ba cand se afiseaza, ba orice altceva e scris in postare, vor fi descalificate de la giveawayul in curs si nici nu vor fi acceptate la urmatoarele! Nu mi se pare frumos sa primesc mesaje de acest gen, asa ca daca nu-i convin cuiva regulile, sa nu se inscrie si gata.

Atat cu palavrageala, desi ar fi multe de spus. Nu m-am uitat la toate produsele voastre preferate de pe Oasap, am frunzarit prin ele, insa o sa le iau pe fiecare in parte, poate gasesc ceva de comandat, deja am pus ochii pe niste botine si genti.

Va pup si va multumesc pentru inscriere!

O ultima intrebare: un giveaway cu un costum de baie si-ar avea rostul sau il lasam pentru anul viitor?

Later Edit: O cititoare careia ii multumesc mult, m-a anuntat ca Tatiana Sorina are 2 inscrieri.  Imi cer scuze, se observa ca am corectat lista aseara in graba, am ajuns tarziu de la munca si n-am vrut sa treaca cele 7 zile fara sa anunt castigatoarea. Asadar, acum ramane asa, o voi contacta pe Tatiana sa vad de ce e dubla inscrierea, deoarece nu mi se pare nici frumos, nici corect. 
Iar cititoarea care m-a atentionat, Anca, va avea o sansa in plus la urmatorul giveaway la care se inscrie pentru ca mi-a cascat ochii obositi! Imi cer scuze, sper sa ma iertati de data aceasta! De acum chiar voi verifica la sange, sa nu va suparati daca voi descalifica cand cer nume si-mi puneti "da", cer numele de facebook si-mi puneti exact ce am cerut "numele de facebook cu care.....".

Noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...