vineri, 2 noiembrie 2012

Am citit si imi doresc - Jurnalele Vampirilor

Buna fetelor!
Azi as fi vrut sa vorbesc despre un kit de epilat pe care l-am testat in ultimul timp, insa am parte doar de lucruri ciudate: cititorul de carduri al calculatorului meu nu vrea sa-mi citeasca decat unul din cele 3 carduri pe care le folosesc si, evident, pozele de care aveam nevoie sunt pe unul din cardurile neacceptate. Apoi alta problema: nu pot instala Samsung Kies, programul necesar conectarii telefonului la PC, imi tot da erori cum ca nu-s conectata la internet. Pai si eu cum am downloadat programul?! Eh, asta e, sper sa le dau de cap si sa fac postarile restante.

N-am scris de carti pe blog pana acum, insa m-am gandit ca n-ar strica sa o fac, avand in vedere ca-mi place mult sa citesc. Probabil cartile citite de mine nu sunt pe gustul tuturor, insa fiecare cu ce-i place. :)
Preferatele mele sunt romanele de dragoste - niciodata nu ma pot satura de ele! Si da, cele scrise de Sandra Brown sunt printre cele mai indragite, cu toate ca au iscat valva in jurul lor. :) 
De putin timp insa, m-a prins nebunia  cu "Jurnalele Vampirilor" [The Vampire Diaries - L.J. Smith]. Eram la cumparaturi in Real, cand am vazut oferta la carti si cum erau doar 5 lei, m-am ales cu volumele 2,3 si 4 din jurnalele scrise din perspectiva Elenei.
De citit, chiar le-am citit pe toate 7, acum nu stiu unde sa gasesc online volumul 8 "Vanatorii: Fantoma", care e inceputul unei noi serii. In editia de buzunar nu l-am vazut aparut, asa ca nu-mi ramane decat sa strang bani sau sa astept sa apara.


Mi-as dori sa-mi iau seria "Jurnalele lui Stefan", care este scrisa inaintea celorlalte, reprezinta prima serie. Cartile sunt mai ieftine in editia de buzunar [click pe denumirea cartilor pentru pret si detalii], insa pentru colectie cred ca ar merita cumparate in varianta normala:
* Vol. 1 - Inceputurile
* Vol. 2 - Sete de sange
* Vol. 3 - Nesatul
* Vol. 4 -  Spintecatorul
Urmeaza sa apara si Vol. 5  - "Azilul" si Vol. 6 - "Constrangerea".


Cartile citite mi-au placut foarte mult, ceea ce e destul de ciudat avand in vedere ca-mi plac romanele de dragoste siropase, fara nimic horror in ele. Totusi, "Jurnalele Vampirilor" mi-au captat atentia si stateam noaptea pana dupa ora 12, doar ca sa le citesc. Eu-s genul care daca ia o carte in mana, nu-i da drumul pana nu o termina, asa ca, desi imi picau ochii in gura de somn, ma uitam mai departe printre dinti si citeam. :))
"Jurnalele Vampirilor" mi se par pline de suspans, chiar nu a fost nicio carte din cele 7 la care sa ma plictisesc, desi pe unele le-am parcurs mai repede. In fiecare a fost un moment de suspans maxim, pe langa celelalte evenimente menite sa atraga atentia cititorului. 
Din cate am citit pe net, se pare ca seria "Vanatorii" va fi ultima..si nu ma incanta asta. Ok, nu o pot lungi la nesfarsit, dar totusi nu mi-ar displacea sa o lungeasca, exact ca pe un serial TV.

O sa ma apuc si de serial - vreau sa-l vad online, dar mai intai am vrut sa citesc cartile, deoarece nu risc sa visez urat. :)) Din cate am auzit, se pare ca serialul nu respecta cartile intocmai, ceea ce e pacat, mi-ar fi placut sa fie la fel.

Pe voi ce fel de carti va atrag? Poate va voi arata romanele de dragoste pe care le am si o lista cu cele pe care mi le doresc..doar ca eu mi le doresc pe toate! :))

Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...