duminică, 25 noiembrie 2012

♥ Visez la..botine ♥

Buna seara, dragele mele!
Cum v-ati petrecut ziua? La mine a fost urat afara, o vreme rece si usor ploioasa.. Am stat in casa, n-am putut nici sa ma machiez pentru poze, deoarece lumina nu a fost deloc buna.
Dar am profitat si m-am uitat la vreo 4 episoade din "The Vampire Diaries", a fost si iubitul meu putin pe la mine si am mancat popcorn..deci nu a fost o zi pierduta. :)

Dar nu m-am apucat sa fac o postare ca sa va povestesc ce-am facut eu azi, ci ca sa va arat peste ce botine frumoase am dat in magazinele online.
Nu stiu cum sunteti voi, dar eu mereu imi arunc ochii dupa botinele cu platforma sau toc, desi nu le port decat foarte rar, fiind putin incomode pentru munca. Am gasit cateva [mai multe] modele care imi plac si am vrut sa vi le arat si voua, sa vad ce parere aveti. Chiar as vrea sa-mi cumpar o pereche luna vitoare si m-ati putea ajuta sa ma decid pentru ce model sa optez.

Primele care mi-au ramas in minte de cateva zile, sunt cele cu animal print. Sa nu credeti ca imi place animal print-ul, ba mereu am fugit de el, insa botinele acestea mi se par tare frumoase si cred ca ar scoate din anonimat orice tinuta.. Tocul e cam mare pentru mine, dar pentru ele ar merita sa-mi "sucesc" gatul putin :))

Apoi le-am vazut pe cele cu platforma si blanita, combinatie foarte frumoasa si care imi place mult.


Acestea par mai mult papuci, desi au denumirea de botine, insa mi se par perfecte pentru toamna sau chiar si pentru iarna, daca nu este zapada..

Aceste ghetute mi se par tare dulci, au o culoare indrazneata si par a fi micute, datorita formatului:

Si acestea imi plac tare mult, blanita e de efect, dar platforma e cam inalta pentru mine:

Daca as putea sa port tocuri inalte fara sa-mi rup gatul, mi-as dori urmatoarele botine:


Si pentru ca am dat si peste modele mai "nepurtabile" si ciudate, m-am gandit sa vi le arat si voua. :)


Imi cer scuze daca sunt prea multe poze, dar nu m-am putut hotari la care sa renunt.

Ce modele va plac din cele alese de mine, avem gusturi comune?
Va pup si va doresc o seara frumoasa!

P.S.: Nu uitati de giveaway!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...