marți, 13 noiembrie 2012

Review: Baza pentru fardul de pleoape - Manhattan Eyeshadow Base

Buna fetelor!
Titlul e cam lung, nu? Ei bine, n-am stiu daca sa trec denumirea in engleza ca pe ambalaj sau in romana ca sa inteleaga toata lumea despre ce vorbesc, asa ca le-am trecut pe ambele. :))
Am cumparat acum ceva timp baza pentru fardul de pleoape - careia i se spune si primer - de pe blogul CosmeticeGermania.blogspot.ro.
Primerul a costat 25lei plus taxa de transport, l-am primit repede si foarte bine ambalat. Va recomand blogul cu mare drag - fata care se ocupa de el aduce produse de la diferite firme din Germania, produse ce nu pot fi gasite la noi. Preturile sunt foarte bune, iar produsele sunt noi, neatinse.
Trebuie sa va spun ca am mai folosit acest primer acum vreo 2 ani, atunci mi l-a cumparat draguta de Iguanitza si mi l-a trimis prin posta, deoarece [evident!] ca la mine in DM nu reuseam sa-l gasesc. L-a prins la oferta si cred ca a costat 27lei [cu reducere; pretul normal cred ca era de 30lei]..deci acum l-am luat cu numai 25lei, chiar mai ieftin. :D Intre timp produsele Manhattan au fost scoase din magazinele DM, nici nu credeam ca voi mai gasi undeva acest primer.


Imi place ambalajul, o cutiuta mica cu gura larga, care nu ma incomodeaza deloc cand iau produsul. Daca aveti unghii mai lungi, s-ar putea sa nu va placa, deoarece produsul va poate intra sub unghii si nu e placut. Eu rezolv acest aspect folosind o pensula sau aplicatorul de la un primer care s-a terminat, astfel reusesc sa iau produsul fara sa ma murdaresc.
Cantitatea e mare - data trecuta cand l-am avut, in 9-10luni nu am folosit mai mult de jumatate din cantitatea sa.
Produsul expira la 9 luni de la deschidere, eu am riscat si l-am folosit cam 10luni, pentru ca mi-era mila sa-l arunc fiind atata produs in cutie. 
Primerul Manhattan se prezinta sub forma unei spume de culoare bej - cel putin eu asa il percep.
Mereu mi-a rezistat machiajul impecabil cand l-am folosit, indiferent de fardurile folosite.
Ce imi displace e ca, uneori, pun prea mult primer si acesta se prinde de micile firisoare de par de pe pleoapa, adica in zona de sub sprancene. Nu mi se intampla des, dar si cand se intampla se vede urat.
Cred ca in timpul in care am folosit alte primere m-am obisnuit cu cele cremoase, uitasem ca acesta e asemanator unei spume.

Am incercat sa fac si un swatch, cu un fard mai nepigmentat pe care l-am aplicat in 2 straturi fara primer si 2 straturi peste primer.
In concluzie, raportul pret/calitate mi se pare excelent, e un produs ieftin si bun. Daca la alte primere am avut probleme cu machiajul care nu rezista, cu primerul Manhattan chiar n-am avut niciodata un machiaj care sa nu-mi reziste minim 8ore.  
Si daca te gandesti ca pentru 25lei ti-ai asigurat un primer bun pentru 9 luni, eu zic ca e o super afacere. :)

Desi sunt multumita de el, parca ma tenteaza din ce in ce mai tare primerul NYX.
Voi ce primer folositi si care e preferatul vostru?

Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...