sâmbătă, 3 noiembrie 2012

Review: Kit pentru epilare profesionala cu ceara

Buna, dragele mele!
Am reusit sa scot pozele de pe unul din carduri, asa ca astazi va pot vorbi despre kitul pentru epilare cu ceara, pe care il gasiti pe site-ul EpilatPRO.ro la pretul de 99lei. Transportul costa 15lei, iar livrarea se face cu un curierat rapid.
Am primit kitul acum o luna, insa am vrut sa-l testez minim de 2 ori inainte sa-mi exprim parerea despre el.
Kitul pentru epilat contine:
* un incalzitor de ceara
* 2 rezerve de ceara Azulena [verde]
* 1 rezerva de ceara Miere [galben]
* 1 rezerva ceara Titan Rosa [roz]
* 1 pachet benzi pentru epilat - 100buc.

Eu nu am mai incercat epilarea acasa cu rezerva de ceara, doar cu ceara de unica folosinta, insa procedura nu mi-a placut prea mult. Ceara era intr-o cutie metalica subtirica si trebuia sa am mare atentie dupa ce se infierbanta sa nu ma ard. Apoi mai era problema aplicarii - necesita o spatula de lemn, pe care evident ca n-o aveam. Odata aplicata intr-un strat grosut, ceara se intarea si cand o luam jos, uneori se rupea in fasii mai mici, lucru neplacut.
Asa ca m-am bucurat cand am primit acest kit, deoarece epilarea se face mult mai usor.
Rezerva de ceara se incalzeste repede, marturisesc ca am uitat-o odata in incalzitor o ora si cand mi-am amintit de ea, era lichida cam ca un ceai cu mai multa miere. :)) Dar nu s-a intamplat nimic cu incalzitorul, inafara de faptul ca era putintel cam cald la exterior, iar ceara si-a revenit odata ce s-a racit.
Nefiind obisnuita sa ma epilez cu ceara, pielea mi s-a inrosit destul de tare, insa a doua zi a revenit la normal,  fiind fina si catifelata.
Nu va recomand deloc sa faceti dus dupa ce va epilati - chiar am citit undeva ca riscati sa blocati porii sau ceva de genul acesta, insa eu am facut asta si m-a usturat cam tare zona epilata, sigur nu repet experienta.
Imi place foarte mult ca nu e complicat sa te epilezi bine, insa eu n-am destula indemanare asa ca am nevoie de multe benzi pentru epilat. Cu siguranta voi invata sa aplic ceara mai bine si sa consum mai putine benzi, dar avand in vedere ca a fost prima epilare de acest gen, m-am descurcat destul de bine fara efort.

Nu vreau sa va ingrozesc, dar am facut o poza cu pielea inrosita - in care se observa totusi ca au ramas doar vreo 2-3 fire care nu s-au smuls si o alta poza cu "rezultatul defrisarii" ramas pe banda.
 

Daca decideti sa va comandati acest kit, va recomand sa va cumparati si un ulei calmant ce se foloseste dupa epilare si care, pe langa efectul de calmare pe care-l are asupra pielii, ajuta si la indepartarea eventualelor urme de ceara ramase pe piele. Eu as opta pentru uleiul calmant cu musetel, insa depinde de preferinte.

In concluzie, sunt foarte multumita de kitul pentru epilat, deoarece ma pot face singurica acasa, fara sa dau o groaza de bani la un salon de infrumusetare. L-am folosit si pe maini, prima oara nu am aplicat ceara cum trebuie si n-am reusit sa smulg nici macar un fir, insa a doua oara am aplicat-o foarte bine, deoarece n-a scapat nimic din calea mea. :)) Firele cresc mult mai greu dupa epilarea cu ceara, fapt ce ma bucura enorm, deoarece nu trebuie sa aloc timp pentru asta prea des.

Voi ce metode de epilat folositi?
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...