luni, 12 noiembrie 2012

Review: Dizolvant cu ulei pentru lacul de unghii

Buna, dragele mele!
Prevad ca vor urma multe review-uri  in perioada urmatoare, deoarece am ramas restanta. Am terminat produsele chiar inainte sa apuc sa le fac poze. :))
Astazi as vrea sa va vorbesc despre dizolvantul pentru lac de unghii, cu ulei, care este produs in  Germania si distribuit de catre hypermarketul Real.
Dupa cum vedeti, este unul din produsele pe care inca nu le-am terminat, desi am uitat sa-i fac poza atunci cand sticluta era plina.
Dizolvantul are culoarea albastra, dupa cum se poate observa si in poza. Sticluta are 125ml, o cantitate generoasa pentru pretul sau - am dat pe el mai putin de 4lei.
Are un miros puternic, insa odata ce dizolvantul se evapora, lasa in urma un miros destul de placut si subtil. Oricum, mereu ma spal bine pe maini dupa ce-mi sterg oja, asa ca acest aspect nu ma deranjeaza.
Imi pare rau ca n-am pozat gura sticlutei - nu are niciun fel de capac care sa dozeze cantitatea, e exact ca o sticla de suc, deci trebuie sa aveti putina atentie sa nu lasati sa curga mai mult decat e necesar.
Mie imi place mult acest dizolvant cu ulei, mi se pare eficient si foarte accesibil. Sterge orice oja usor, fara efort, iar in cazul ojelor cu slipici e destul sa tin discheta imbibata cu dizolvant cam 1-2minute apasata pe unghie, apoi pot sterge oja usor.
N-as putea spune cat protejeaza unghiile uleiul din compozitie, insa nu mi le lasa foarte uscate, dar nici stralucind de hidratare. Cred ca este un dizolvant bun si accesibil, nu unul menit sa faca unghiile mai sanatoase.

Cu siguranta l-as cumpara din nou, raportul pret/calitate/cantitate m-a convins.

Voi aveti un dizolvant preferat?
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...