miercuri, 14 noiembrie 2012

Intrebare intrebatoare..

Buna dragele mele! :)
Sa nu va mirati de titlu, n-am avut inspiratie, dupa cum bine va dati seama.

N-aveam nimic planificat sa postez azi, dar m-am gandit sa va scriu putin de ideea mea si alte nimicuri mici.
Sa incepem cu inceputul.. Stiu ca nu aloc suficient timp blogului, sunt perfect constienta de asta. Totusi, am incercat cum am putut sa trezesc interesul cititoarelor. Probabil ar trebui sa ma straduiesc mai mult, dar sunt zile in care efectiv nu apuc sa-mi fac curat in casa, deoarece prefer sa stau la calculator, sa editez poze si sa vad ce sa scriu. Daca mi-ati vedea masa, pe care zac imprastiate diferite furnituri, alaturi de tastatura si monitor, v-ati speria, va garantez. :)) Si totusi, in haosul acela ma simt bine cand lucrez, ieri faceam cercei si inele la 11 jumatate noaptea [da, la mine e noapte, avand in vedere ca dimineata la 7 jumatate ar trebui sa ma ridic din pat].
Dar asta e problema mea, nu a voastra. :) Trebuie sa invat sa-mi impart mai bine timpul si sa iau niste vitamine energizante, deoarece uneori simt ca nu am chef, nici energie de nimic.
Apoi am stat si m-am gandit ca a trecut mai bine de un an si jumatate si eu sunt tot la stadiul de blog mic. Ceva nu fac bine, de aceea vreau sa ma implic mai mult, dar am nevoie si de voi si va rog sa-mi spuneti ce v-ar placea sa cititi pe blog, subiecte si teme pe care v-ar placea sa le gasiti aici.
M-am gandit cum e cu giveawayurile si cum sta treaba cu comentariile in general. Am citit de multe ori "te urmaresc si-ti citesc postarile, dar nu comentez". De ce? Chiar nu ai timp 4-5minute sa-mi spui 2 cuvinte? Eu chiar apreciez orice comentariu si incerc sa raspund la toate. Poate am uitat o data sau de doua ori sa raspund, atunci cand aprobam comentariile de pe telefon si deschideam calculatorul a doua zi.
Din perspectiva cititorului, va zic ca mie nu-mi plac blogurile pe care nu se raspunde la comentarii, de aceea am si incetat sa comentez astfel de bloguri, dar le citesc "din umbra". E dreptul celui ce detine blogul sa nu raspunda, dar e si dreptul meu sa aleg sa comentez sau nu, exact cum nu oblig nici eu pe nimeni sa comenteze. Ca vreau sa va atrag sa faceti asta, ei, asta-i partea a doua! :))
Nu cred ca v-am obisnuit cu atatea randuri personale, asa ca incerc sa o scurtez.
Ca sa va atrag si mai mult sa-mi comentati postarile, nu comentarii date doar ca sa fie - chiar ma bucur sa va citesc parerea sincera in legatura cu un produs sau cu privire la ce v-am aratat - m-am gandit la niste noi giveawayuri.
Ideea mea e sa fac giveawayuri cat mai dese, o data pe luna sau maxim la 2 luni, sa ofer cate un produs pentru una din cititoarele active pe blog. Singura dorinta ar fi ca voi sa testati produsul 1-2 saptamani, dupa care sa-mi scrieti pe mail o parere despre el, un fel de review, pe care sa o public pe blog.
Chiar vreau sa stiu daca v-ar placea astfel de giveawayuri, nu ar fi cine stie ce, doar cate un produs pe care sa-l testati voi, iar parerea voastra sa fie publicata pe blog.
Am scris mult, dar cred ca am ajuns sa zic cam ce doream, sper ca nu v-am plictisit prea tare si va astept cu drag comentariile in care sa-mi spuneti daca-i buna ideea mea sau ba. :)

Si sa nu uit sa va intreb - cum va e mai usor sa cititi pe blog, cand e scrisul dintr-un capat in altul [adica exact cum e in postarea actuala] sau cand e centrat?

Va pup, sa aveti o zi minunata!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...