sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Anul asta vreau sa incerc..

1. Highliterul Essence
2. Oja Stella - China Glaze, plus alte cateva nuante..

3. Pensulele MUA

4. Seche Vite Top coat

5. Un ruj MAC - nu stiu exact ce culoare, dar avand in vedere pretul cred ca le voi studia mult :) Din poza de mai jos, 2 si 3 sunt pe gustul meu.

6. Ojele duochrome - Miss Sporty, Flormar, Rimmel..nu conteaza, important e sa ma atraga culoarea

7. Primerul pentru fardul de pleoape NYX

8. Macar o BB Cream..

9. O paleta de farduri Too Faced - niciodata nu le-am "studiat", tocmai ca sa nu mi le doresc..dar au niste ambalaje..de vis!

10. Tartele Ynakee Candle - nu se gasesc la mine in oras, iar pe site transportul costa prea mult.. Tot le voi avea eu anul asta! :)

Atat deocamdata, desi mai sunt multe dorinte pe care sper sa mi le indeplinesc rand pe rand.. Luna aceasta mi-am comandat un concealer, sper sa-mi iau si niste oje Essence.. Deci incep anul bine! :))

Voi ce va doriti? Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...