joi, 31 ianuarie 2013

TAG: Bloggers I ♥

Buna dragele mele!
Astazi m-am gandit sa dau startul unui tag in care sa va arat cateva dintre blogaritele dragi mie. Cu siguranta ar mai fi fost cateva de adaugat pe lista, insa n-am vrut sa o lungesc. Cum tagul va fi dat mai departe, cu siguranta toate vor fi nominalizate. :)

Daca mi-as putea alege o sora..as vrea doua! :) Draga mea Laura si scumpa mea Dee.
 

As vrea sa invat sa ma machiez de la Koko..si nu m-as supara daca as fi machiata de ea oricand, la orice ora! :))

As vrea sa o am pe Dalia pe post de hair-stylist. Deja visez la un par superb :)

Daca s-ar putea, as vrea ca Josephine sa-mi coloreze unghiutele.. Fata asta si daca aplica un simplu lac il face sa arate de vis!

La shopping as vrea sa merg cu Maia..m-ar ajuta sa ies din stilul meu banal! 

Iar la cumparaturi de cosmetice m-as duce cu Alina, sa gasim impreuna cele mai bune produse la cel mai bun pret! pe ea nu v-o arat in poza..findca n-are poze, misterioasa! :)

Poze cu outfituri as vrea sa fac cu Miu Miu. :)

Cu sfaturi legate pentru un ten frumos ma ajuta Pasagera [Corina], iar cu sfaturi despre viata mi-ar placea sa ma ajute Camelia. :) Si mi-ar placea sa stau la povesti cu Iguanitza, sigur nu m-as plictisi!

Nu imi place mie sa ma uit la videoclipuri pe youtube, insa e cineva care-mi place..Anda! Ce sa va zic, e cute cute! :)

Eu ma opresc la 12 fete dragi. Toate fetele pe care le-am mentionat sunt nominalizate la tag, daca doresc sa-l faca, bineinteles. :)

 *** Am "furat" pozele de pe blogurile fetelor; daca vreuna din voi e deranjata de acest lucru, va rog sa-mi spuneti si voi sterge poza! :)

Sper ca va placut, va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...