joi, 3 ianuarie 2013

Suplimente alimentare

Buna, dragele mele!
Va mai amintiti cand v-am spus "trucurile" mele pentru o iarna fara raceala? Ei, am uitat sa va prezint suplimentele pe care le-am luat si care m-au ajutat.

1. Hof.Imun - Hofigal
- cutia contine 30 de capsule
 << Creste rezistenta organismului la infectii, benefic in perioade de suprasolicitare fizica si intelectuala, surmenaj. Indicat in infectii bacteriene sau virale, boli cronice cardiovasculare asociate cu hipercolesterolemie, diabet zaharat, insuficienta renala cronica, afectiuni ale prostatei, boli respiratorii cronice, hepatite cronice. >>

2. Ulei de peste - Hofigal
- cutia contine 60 de capsule moi
 << Util pentru sanatatea creierului si inlaturarea starilor depresive. Stimuleaza metabolismul si activitatea functionala a sistemului nervos, are rol de echilibrare a metabolismului lipidic si glucidic, reduce nivelul colesterolului si trigliceridelor, combate dezvoltarea aterosclerozei, normalizeaza tensiunea arteriala, sustine sanatatea sistemului cardiovascular. >>
3. Salicilol Natural - Hofigal
- cutia contine 60 de tablete
<<Recomandat pentru calmarea durerilor musculare si articulare, a durerilor de cap, contracturi musculare, ameliorarea puseelor reumatice, procese inflamatorii cronice, stari febrile, raceala, stari gripale, atenuarea durerilor cauzate de inflamatia acuta a cailor respiratorii superioare, a cavitatii bucale, tractului urogenital si durerilor menstruale. >>
4. Spirulina - Hofigal
- cutia contine 40 de capsule
 << Benefica in hepatite cronice, ciroza hepatica, gastrite, ulcer gastric si duodenal, diabet zaharat tip I, obezitate, cardiopatie ischemica, hipertensiune arteriala, insuficienta corticosuprarenala, distonie neurovegetativa, suprasolicitare nervoasa, efort intelectual sustinut, imbunatateste performantele sportive. >>

Efecte la fiecare in parte nu va pot spune, deoarece le-am luat simultan. Nu am consumat eu cutiile intregi, ci i-am dat si iubitului meu si bunicii mele. Amandoi mi-au spus ca se simt mai calmi, mai linistiti, efect pe care l-am simtit si eu. 
Bunica mea obisnuieste sa ia Natural Salicylol cand are dureri musculare si spune ca o ajuta. In plus, suplimentul nu are efecte secundare, ceea ce nu poate decat sa ne bucure. Tot bunica ia si spirulina, la recomandarea medicului, iar cea de la Hofigal ii place mai mult decat cea pe care o lua inainte.
Pentru ca efectele sa fie sesizabile, trebuie tinute cure in functie de fiecare supliment in parte.
Eu vreau sa tin cu ulei de peste si ma gandesc si la alte suplimente care sa-mi imbunatateasca memoria si puterea de concentrare.

Toate aceste suplimente pot fi gasiti in magazinul online Dacic Cool, care are si o pagina de facebook - daca doriti sa fiti la curent cu promotiile va invit sa o "Like-uiti". :)

Voi ce suplimente luati si ce efecte ati observat?
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...