miercuri, 9 ianuarie 2013

Review: Gosh Boombastic Mascara ♥

Buna dragelor!

Postarea aceasta trebuia sa apara inca de anul trecut, insa am vrut sa mai testez rimelul ca sa vad daca intr-adevar ramane preferatul meu.
V-am spus ca am primit niste bunatati de la Gosh si v-am povestit despre celelalte aici, aici si aici. Daca ar fi sa le pun  intr-un un top, preferatul meu ar fi rujul, apoi rimelul si fardurile pe acelasi loc [deoarece le folosesc aproape zilnic], iar in cele din urma tusul, cu care inca nu m-am obisnuit pe deplin cand vine vorba de trasarea coditelor. Dar voi preciza ca inca nu s-a uscat si il am de mai bine de 2 luni, timp in care l-am folosit cam de 2 ori pe saptamana.
Cand am primit rimelul am fost oarecum bosumflata, pentru ca visam la alt rimel Gosh. Dupa ce l-am folosit a devenit preferatul meu. Am abandonat total celelalte doua pe care le foloseam in acel moment si i-am devenit fidela rimelului Boombastic.

Ambalajul imi place, e negru lucios, iar tubul este mai "grasut" decat majoritatea rimelurilor pe care le-am detinut.
Periuta are perisori scurti, din plastic - preferatii mei.

In prima saptamana rimelul nu m-a dat pe spate cu nimic, mereu iesea prea mult produs pe periuta. Dupa aceea s-a schimbat, nu iesea produs in plus decat pe capat [ca la orice alt rimel]. Imi place foarte mult cum arata genele mele, le separa frumos si le oferta atat volum, cat si alungire. Eu folosesc clestisorul de gene cam de cand am inceput sa folosesc rimel, insa din experienta mea va spun ca degeaba il folositi daca rimelul nu ajuta. Cu Boombastic genele mele stau curbate frumos pana cand ma demachiez seara, in timp ce cu altele genele nu rezistau asa intreaga zi..

Anul trecut am avut un singur rimel care m-a impresionat, insa Boombastic a reusit sa se ridice la acelasi nivel, daca nu chiar mai sus. Eu il ador si il voi folosi zilnic pana la ultima..aplicare. :)

Ei, dar pot totusi sa visez si la cel mai cute rimel Gosh - ambalajul spune tot, nu? - pe care il vedeti mai jos:

In concluzie, mie mi-au placut mult produsele, cred ca Gosh este o firma cu produse foarte bune, care stie sa investeasca si in ambalaje profi si atractive.

Voi ce produse Gosh ati incercat? Care este rimelul vostru preferat?

Va pup!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...