vineri, 11 ianuarie 2013

Reduceri si ispite..

Buna dragelor!
V-am spus ca va voi arata ce-am primit eu de Craciun, insa n-am avut timp sa pun pozele pe PC ca sa le editez.. In ultimele zile m-a doborat oboseala, efectiv nu am energie/chef sa fac nimic, decat sa stau zac in pat si sa ma uit la seriale.. Sper sa-mi revin in week-end si sa pregatesc poze pentru postarile de saptamana viitoare.
Pana atunci, va anunt ca s-a dat startul la reduceri si va arat ce mi-a atras mie atentia. 
De ceva timp am capsa pusa pe paltoane [sa va pregatiti de pe acum, ca vor urma OOTD cu ce mi-am  luat deja :D]. Imi mai doresc unul rosu si dupa aceea poate ma opresc...poate doar. :))
Nu stiu voi, dar eu stau cam prost la capitolul pulovere, asa ca am cautat si am gasit cateva tare frumoase la pret redus:
Asa-i ca are o culoare superba?! Sursa
Nu-mi prea place mie verdele, dar acesta are nasturi pe spate si arata tare bine :) Sursa
Acste mi se pare simplu si dragut, iar pretul..de vis! Sursa

Si pentru ca trebuie sa fim sexy..
 Nu-i asa ca-i frumos? Sursa

La botinele care imi plac n-am gasit inca reduceri, insa tot am gasit o pereche de botine cu tepi care mi-a atras atentia. Nu cred ca le-as purta decat prin casa, altfel as risca sa-mi rup gatul.. Dar sunt superbe!

Pentru articolele din colectia Charm, oferta este in felul murmator: cumperi 3 si platesti doar 2! :D Oferta tine pana duminica noaptea.
 
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...