miercuri, 23 ianuarie 2013

Castigatoarele Giveawayului Shanti Spirit ♥

Buna dragelor!
In ultima vreme am fost tare prinsa cu altele si n-am postat nimic, dar astazi de dimineata m-am apucat de lista participantelor la giveawayul Shanti Spirit.

Au fost in total 35 de inscrieri, iar dupa verificari am descalificat urmatoarele fete:
 - Janeta - scumpa mea, stiu ca ma urmaresti, insa nu pot vedea share-ul tau.

- Mihaela Uglea - nu ai lasat linkul de share, mi-ai spus cand l-ai dat..ceea ce nu ma ajuta cu nimic :)

- Corina Pantiru - nu pot vedea share-ul.

Lista cu participante arata asa:
  1. Carmen O
  2. Enchanted Ana
  3. Andreea Motatu
  4. Adela Ioana
  5. Ancutza1993
  6. Madalina
  7. Andreea Bacau
  8. Anna Maria
  9. Andreia Butnaru
  10. Adina-Mirabela Gavriloi
  11. Violeta Elena Cristea
  12. Hermina
  13. Ramona Roman
  14. Brose Dragalase
  15. Camelia Andrasescu
  16. Vero Sima
  17. Alexandra Cirlea
  18. Dana Matei
  19. Stefania Petcu
  20. Darling Ada
  21. Viorica Neagoe
  22. Radu Adina
  23. Monika Erzsebet
  24. Nadia-Alina Candrea
  25. danaa Criss
  26. Inayna27
  27. Dorina Mariana Tarta
  28. Emma Coman
  29. Miu Miu
  30. Rose Blue
  31. Sararu Georgiana Laura Silvia
  32. Mihaela Pojogu
Random a ales pentru Premiul 1:
 Felicitari Camelia Andrasescu!

Iar pentru Premiul 2:

Felicitari Mihaela Pojogu!

Astept mailurile cu datele voastre in 48 de ore. 
Acum ca s-a terminat acest giveawayul, voi da startul celui pentru cititoare in decursul acestei saptamani.

Va pup si va multumesc celor care ma urmariti! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...