vineri, 2 august 2013

Aroma unei zile de vara

M-am trezit intr-o dimineata torida de vara cu gandul la o aroma care sa ma faca sa uit de canicula si care sa ma insoteasca pe parcusul intregii zile. Un parfum care sa fie usor ca roua unei dimineti racoroase, presarat cu cateva condimente care sa-l scoata din anonimat.
Nu stiam catre ce sa imi indrept atentia, dar notele acestui parfum au fost cele care m-au fermecat.
Nota dominanta: Ylang-ylang
Nota de mijloc: Trandafir de Damasc
Nota de baza: Iasomie, Lemn de santal


Imi inspira puritate, eleganta, feminitate, iar notele prezentate in descrierea sa m-au convins ca acesta este parfumul pe care il cautam.
Cu un singur click am reusit sa-mi indeplinesc visul, a doua zi curierul batea la usa mea aducand un colet frumos ambalat in care se afla ea, apa de parfum  Tania.

Am indepartat cu nerabdare folia protectare si am pulverizat un strop din minunea racoroasa si mi-am dat seama ca era exact ce mi-am dorit. Un parfum care e potrivit atat pentru zi, cat si pentru seara, cu o aroma floral-fructata, conceput perfect pentru temperamentul meu, pentru energia cu care ii obosesc pe cei din jur..

De cand am acest parfum e preferatul meu, ma invaluie cu mantia sa aromata in fiecare zi si va marturisesc ca nu as reunta la el sub nicio forma! Pe pielea mea mirosul persista mult, peste 10 ore. Probabil el persista chiar mai mult, dar fiind o vara caniculara nu-mi lipsesc dusurile dese. :)
Apa de parfum are 100ml, o cantitate mai mult decat generoasa.

V-am spus mai multe despre Alta Cosmetics de curand, aici
Am reusit sa va fac curioase in legatura cu parfumul, v-ar placea sa-l aveti si voi?

Va pup, sa aveti o zi parfumata! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...