duminică, 25 august 2013

InstaLife #10

Buna seara, fetelor!

Stiu ca e tarziu, dar mai bine mai tarziu decat deloc, nu? :P
Nu o sa o lungesc cu vorba, va anunt doar ca am afisat castigatoarele aici si trecem la poze.
Iaurt cu pere, din Lidl, superb bun! Acum mi-e pofta.. :))



S-a intors iubitul meu de la magazin cu bombonica asta.
Credeam ca e de pepene rosu, insa a fost de gref, yummy! :D

Nu stiu ce mi-a venit.. :))

Sanduletele din outfitul acesta. :)

A doua oja cumparata de iubitul meu, Moyra 99. E superba, am aplicat-o
peste Prom-berry de la Essence. De indata ce imi cresc gherutele revin cu NOTD.

Ochelari de soare comandati de aici. Nu m-am obisnuit cu ei, culoarea mi se pare ciudata. :))

Cand o cafea nu iti ajunge, o bei pe a doua, nu? :))

La final va anunt ca am dat startul unui giveaway cu premiu la alegere, pentru inscrieri dati click aici. Va astept cu drag!

Pupici si o seara frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...