marți, 20 august 2013

Giveaway - Love your hair ♥

Buna fetelor!

Astazi sunt pe fuga, dar inainte sa merg in treaba mea, m-am gandit sa va anunt ca am dat startul unui giveaway pe facebook, premiul fiind compus dintr-un sampon si o masca organica, cu efect de laminare. Click aici pentru inscrieri, regulile sunt cele mai simple posibile. :)

Pe langa asta, aici va cer parerea in legatura cu un alt giveaway. 
La giveaway-ul Romwe va mai puteti inscrie azi, e ultima zi, asa ca dati fuguta - click.

Si, pentru ca imi sunteti dragi, va anunt ca Dee are un giveaway cu produse Lush, va invit sa va inscrieti!

Iar la final va reamintesc de reduceri. Va place ce mi-am comandat eu? :)
Sursa imaginii si detalii gasiti aici 

Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...