duminică, 4 august 2013

InstaLife #8

Buna frumoaselor!

Afara e o vreme superba, soarele straluceste puternic si e cald, perfect pentru mersul la plaja si apa. Eu si iubitul meu avem de gand sa mergem la baraj [ati vazut cateva poza in postarea InstaLife de saptamana trecuta], sa stam la soare si sa ne balacim.
Asa ca nu va voi tine de vorba, ci voi trece la poze. :)

"Mami stie ce-i place puiului ei" - stiti reclama? Ei, nu se aplica in cazul meu,
insa stie mama ce flori imi plac - trandafirii albastri. Asa ca a rugat-o pe doamna de la 
florarie sa-i albastreasca putin trandafirii pe care mi i-a daruit de ziua mea.
Cand eram mica, trandafirii albastri erau florile mele preferate. Acum sunt lacramioarele si-mi doresc tare mult sa fac rost de cateva, dar nu am gasit. Macar un fir sa pun la presat intr-o carte..

Tortul de ziua mea, pe placul meu - putina crema, blat pufos. A fost acoperit de fructe si gelatina - un deliciu!

Am incercat o tentatativa de codita cu eyelinerul Gosh si mi-a iesit destul de multumitor.
Cercelusii ii vei admira intr-o postare viitoare. :)

Iaurt cremos, preferatul meu, si musli cu merisoare - o combinatie perfect! Le gasiti in Lidl,
iaurtul e aprox. 2 lei, musli aprox. 1 leu.

Asa arata combinatia delicioasa si satioasa.

Rasfatatul a primit o felie de sunca, dupa care a inceput sa traga cu labuta de cutie de zici 
ca exprima "Unde-i sunca? Unde naiba ai pus sunca aia?!". :))

Ojele mele preferate - Saint George si Sleeping Palace - A England.
Le gasiti pe Cosmetice de Lux.

Ochelari de soare noi, cu rame aurii care imi plac mult. Eu-s adepta argintiului, dar
incep sa-mi placa anumite lucruri in tonuri de auriu.

Mi-a placut tare mult cum se vad florile in parcul din Baia Mare,
asa ca am facut o poza ca sa va arat si voua. :) Imaginea are un filtru din Instagram, de aceea
culorile sunt mai aprinse.

Atat pentru astazi, sa aveti parte de o zi superba!
Maine ne auzim cu o surpriza pe facebook si in curand una si pe blog! :)
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...