miercuri, 14 august 2013

Review: Eye liner gel Canbah

Buna fetelor!

Am primit eyelinerul de peste o saptamana si am avut suficient timp pentru a ma juca cu el, astfel incat astazi va voi vorbi putin despre cum se comporta.
Eyelinerul gel Canbah se gaseste pe Oasap, mai exact il gasiti aici - click - la 8$, transportul fiind gratuit. Aceasta vine impreuna cu o pensula, foarte draguta, insa nu prea potrivita.

Impresii:
- Culoarea este intensa [eyelinerul este negru].
- Se usuca repede, iar finishul este mat.
- Rezistenta este mare - am facut swatch pe mana si m-am spalat zdravan, insa tot nu s-a curatat de tot. Pe pleoape imi rezista fara retusuri peste 8 ore.
- Ambalajul este din plastic solid, simplu si de bun gust, cred eu.
- Pensula este mai degraba potrivita pentru detalii [de ex: aplicarea unui fard iluminator in coltul intern al ochiului], pentru aplicarea eyelinerului prefer o pensula subtire.


In concluzie, aceasta este un produs care imi place, rezistenta sa m-a convins ca il pot purta chiar si in zilele toride, fara sa imi fac griji ca as putea arata ca un clovn. Imi place si textura si finishul mat, dar intens.

Voi ce eyeliner folositi? Eu imi doresc unul albastru, daca aveti sugestii, va rog sa le lasati in comentarii. Multumesc! :D
Va pup, sa aveti o zi racoroasa! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...