marți, 27 august 2013

NOTD: 3X Sandstorm

.Buna fetelor!

Daca acum cateva saptamani eu m-am aliat cu Dee si-am imblanzit furtunile de nisip, arandu-va minunatele noastre oje P2 Sand Style, de data aceasta Diana ni s-a alaturat, iar astazi va vom arata nisipoasele noastre Golden Rose Holiday - nuanta 58 - un bordo/visiniu cu particule sclipicioase aurii, absolut superba!

Am pozat-o in diferite lumini, ca sa va faceti cat mai bine o idee despre cum arata superbitatea asta. Oja a fost aplicata in 2 straturi.



Iar la final am aplicat si 2 straturi de top coat pe o unghiuta, ca sa vedeti cat de frumos arata. Parca prinde viata, nu? :)

Va place nisipoasa mea? Voi ce oje de acest fel detineti?
Eu am cumparat oja Golden Rose Holiday 58 de pe site-ul e-cosmetic.ro, la pretul de 13.70lei. [Thank you, B.!]

Va pup si nu uitati sa treceti si ep la fetele mele dragi!

P.S.: O noua serie de reduceri - click! :D
Romwe Labor Day sale
Up to 84%off
Valid dates: Aug.27th-Sep.2nd
Don’t miss, girls!
Go: http://www.romwe.com/Labor-Day-Sale-c-290.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...