vineri, 5 august 2011

Avansam cu Disqus!

Buna fetelor!:)
De mult voiam sa fac o schimbare, am inceput sa caut o alta tema pentru blog, ceva ce sa nu fie prin alte parti, insa deocamdata n-am gasit nimic care sa-mi placa mai mult decat tema pe care o am acum.
Asa ca am decis sa instalez platforma de comentarii Disqus, pentru ca are mai multe avantaje, Iulia m-a sfatuit [:*]. Insa..sa nu radeti de mine, dar n-am cautat niciun tutorial pe net, m-am dus la site direct si am setat cum m-a dus capul, acum sper sa fie bine, ma apuc imediat sa caut tutorial sa vad daca n-am facut ceva gresit!:)) Nici macar nu stiu cum se aproba comentariile, dar bine ca am instalat, restul invat eu pe parcurs. :))
Va pup, caut sa vad cu ce se mananca "noul meu update"! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...