miercuri, 3 august 2011

♥Cadoul meu de la Alina C.♥

Alina a vrut sa-mi faca o supriza si mi-a trimis un cadou de ziua mea.   M-am bucurat enorm, mai ales ca nu aveam niciun indiciu despre ce se afla in colet. Am descoperit o rochita superba, in culorile marinaresti [alb, rosu si albastru inchis]!:X O ador si-i multumesc din suflet Alinei!
Alina, stii ca tin foarte mult la tine si ma bucur ca am devenit prietene! Iti multumesc din suflet pentru cadou!:*:*:*


Pozele nu-s deloc ok, eu totusi am incercat. Sa nu radeti de moaca mea!:))



Va invit sa-i vizitati profilul de facebook unde are haine si accesorii la vanzare, sigur gasiti ceva  ce va intereseaza printre atatea lucruri frumoase!


Va pup!

12 comentarii:

  1. La multi ani inca odata, sa fii sanatoasa si fericita! Sa o porti cu placere si ma bucur ca iti place, mai ales ca nici nu stiai ca ai sa primesti un cadou! :* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci frumos scumpa mea! Imi place mult de tot, abia astept sa fie cald din nou sa o pot purta!>:D< :*

    RăspundețiȘtergere
  3. iti sta super alexandra :D
    si esti si la moda:P :*

    RăspundețiȘtergere
  4. la multi ani si de la mine scumpo :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt Frumoasa - Merci:D Chiar imi place mult rochita, si cum arata pe mine. :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Miu Miu - Multumesc frumos, scumpa mea!:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce draguta esti ;)) Si rochita iti sta super bine :)
    La multi ani :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Deia - Multumesc frumos frumos!:"> :*

    RăspundețiȘtergere
  9. arata splendid :D sa o folosesti sanatoasa! :*

    RăspundețiȘtergere
  10. La multi ani sa o porti sanatoasa!!

    Pupicii!

    RăspundețiȘtergere
  11. ce bine iti sta si ce frumoasa esti!! ia sa pui mai des poze :P

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...