duminică, 7 august 2011

Review: Gel de curatare - Bioten

Buna fetelor!
M-am gandit sa va spun ce parere am eu despre gelul de curatare cu miere si arnica de la Bioten, pentru ten normal/mixt.
[Sursa foto: Google]

Il folosesc de peste doua luni, dimineata si seara, si inca mai am aproximativ 1/4 din produs.
Pe el scrie asa:
"Gelul de Curatare Bioten cu Miere si Arnica purifica si curata eficient tenul, fara sa-l usuce. Cu o formula fara sapun, indeparteaza delicat impuritatile, exesul de sebum si machiajul. Mierea, un agent nutritiv natural, contribuie la mentinerea echilibrului optim de hidratare al pielii, iar Arnica purifica si revigoreaza pielea. Astfel, tenul este curatat in mod eficient, lasand o senzatie placuta de improspatare. Formula fara sapun."

PRO:
*Curata tenul foarte bine, chiar si urmele de rimel. L-am folosit si acasa la mama, cand am uitat sa-mi iau demachiant, si dupa 2 spalari nu aveam nici urma de machiaj pe fata [prima oara mai ramasese rimel]!
*Am o senzatie de racorire dupa ce-l folosesc si-mi simt fata foarte curata si fina.
*Nu e nevoie de o cantitate mare de produs si face spume. :D
*Pret: 10.2lei pt 150ml !

CONTRA:
*Mirosul.. Nu ma incanta mierea si mi-a luat ceva timp sa ma obisnuiesc cu mirosul acestui gel. Acum nu ma mai deranjeaza, insa parca si in prosop ramane acest miros! :))
*Ambalajul! Nu-mi place pentru ca s-a intamplat de multe ori sa-mi iasa mai mult produs decat aveam nevoie.

In concluzie, mie imi place acest gel si l-as recumpara. Am citit si pareri mai putin bune despre el, insa la mine isi face treaba foarte bine!

Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...