joi, 4 august 2011

Castigatoare produse de brand de la Farduri.ro!

Buna dragelor!
Am refacut lista si am facut si lista finala, am extras cu random.org, desi ma gandeam sa folosesc list randomizer, nu mi s-a parut corect din moment ce am spus ca voi folosit random.
Inainte sa anunt fericitele castigatoare, as vrea sa le multumesc inca o data celor de la Farduri.ro pentru sponsorizare!
In magazinul online Farduri.ro gasiti produse de brand la preturi de outlet, unele din ele fiind disponibile doar la comanda, iar in magazinul fizic din Bucuresti gasiti produse care sunt pe stoc, puteti testa, mirosi, simti texturi si vedea culori.  


Lista[cea de ieri, corectata]:



Lista finala:




Observati ca este si numarul 137 la finalul listei, era capatul listei si n-am mai facut inca o poza, cred ca se intelege in ultima ca e acelasi nume ca la pozitia de deasupra.


Si castigatoarele sunt:
Felicitari, Cris! Ai castigat primul premiu!




Felicitari, BlackWidow! Tu ai castigat al doilea premiu, plus produse de machiaj Innoxa!




Castigatoarele au la dispozitie 48 de ore incepand din acest moment, sa-mi trimita datele complete pe adresa de mail: alexantza@yahoo.com!

Va multumesc tuturor pentru participare!

4 comentarii:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...