luni, 15 august 2011

Back + My new love ♥ ♥ ♥

Hello girls!
Nu cred ca mi-a simtit nimeni lipsa, dar ma bucur ca am revenit acasa, chiar daca am lipsit doar cateva zile!:))
Am rezolvat ce aveam de rezolvat si mi-am luat noua mea "mini-love", adica my smartphone - Samsung Galaxy Fit!:D Deocamdata il iubesc, singura chestie care-mi lipseste la el e tastatura!:)) Nu ma intelegeti gresit, ma refer la o tastatura din aia normala cu butoane, parca ma enerveaza sa scriu mesaje cu touchscreen. Stiu stiu, sunt nebuna.
Am avut si o mica problema cu Germanos. :) Cred ca stiti ca fac parte din sistemul buy-back, adica te prezinti cu maxim 3 telefoane vechi si ei iti dau minim 10 euro/telefon. Toate bune si frumoase, am verificat pe site sa vad daca telefoanele pe care voiam eu sa le dau faceau parte din program si chiar aparea 15 euro pentru unul din ele. Surpriza insa..in magazin domnul vanzator mi-a zis ca nu poate fi luat! Mda..am dat doar unul, fostul meu telefon LG KS360, pe care am luat 10 euro. Parca mi-era mila sa-l dau pentru atat!:))
 Am trimis nedumerirea mea prin sectiunea de contact de pe site-ul lor, plus o alta pe site-ul Cosmote si astept sa ma lamureasca cineva si pe mine, ca nu inteleg cum se poate sa apara una pe site si cu totul alta in magazin!

In fine, o sa ma bucur eu de telefon si o sa-mi instalez o muuuultime de jocuri!:D

Va pup!:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...