luni, 22 august 2011

Short post

Buna dragelor!
Iar n-am reusit sa fac poze unor produse, ca sa va pot impartasi parerea mea despre ele.. Asta este, sunt o adormita in ultima vreme [adormita treaza ar fi mai corect sau maaare lenesa].
O sa va arat ce frumos focalizeaza telefonul meu :D E o maaaare diferenta la claritatea pozelor, fata de "fostul" :)) Insa am si o problema..nu pot scoate unele culori deloc, nu le nimeresc nici macar apropiate de realitate..si are o groaza de moduri, ma pierd in setari.
Va mai arat si "ochii mei de azi" :)) Pozele nu sunt editate, doar crop-uite si marcate. In realitate machiajul era o idee mai intens, insa nu foarte intens, doar perfect pentru zi. Era o nuanta de auriu, una de maro, plus o nuanta de alb/crem sidefat pentru highlight.




Si la final.. Crop-uind o poza [de acest motiv nu e foarte clara], mi-a dat seama cat de ciudat mi-au iesit ochii in ea :)) unul pare mai sters. Maine ii analizez petoate partile sa vad cat difera in realitate!:)) Glumesc, e de la lumina. :) 




V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...