sâmbătă, 1 iunie 2013

Colaborare 31 teme de manichiuri: 20. Glitter

Buna fetelor!

Astazi va voi prezenta manichiura mea sclipicioasa, din cadrul unei colaborari intre bloggarite, dupa cum puteti observa din titlu.
Initial voiam sa fac ceva mai complex, insa ieri mi-am cumparat niste cutiute cu glitter si am vrut neaparat sa-l folosesc pe cel negru, mergand pe ideea less is more [ca si complexitate; sclipici e din belsug :))].


M-am gandit ce oja s-ar potrivi cel mai bine cu glitterul negru si am ales un roz dulce China Glaze - Empowerment. Desi combinatia roz-negru pare putin cam pitzy, am spus ca o data pe saptamana se accepta. :)) Unghia degetului mare si cea a inelarului au fost scaldate in glitter negru, iar celelalte colorate delicat cu oja roz, plus top coat-ul Nubar de care va voi vorbi intr-o alta postare.

Dupa cum observati, mi-am scurtat unghiutele. Si chiar le-am scurtat destul de serios, o sa va arat diferenta intr-o alta postare, cand voi face review unui produs care m-a ajutat sa am unghii lungi si frumoase.



Gata cu vorbaria, sper sa va placa manichiura mea, iar acum va invit sa vizitam impreuna celelalte fete. Sunt sigura ca au manichiuri mult mai frumoase. :D


Iar la final, sa nu credeti ca uit: La multi ani, dragele mele! Fie ca aveti 18ani, fie ca aveti 35, toate sunteti copilul cuiva si poate va simtiti un copil [macar in suflet], asa ca va doresc sa aveti parte de o zi superba, plina de zambete si bucurii! :*

Va pup cu drag si va multumesc ca ati trecut pe la mine! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...