miercuri, 26 iunie 2013

The Polishes Challenge: 6. Cool

Buna fetelor!

Am ajuns la cea de-a sasea manichiura din cadrul colaborarii The Polishes Challenge. De data aceasta trebuie sa facem o manichiura folosind culori reci. Va dati seama ca a fost pe placul meu tema, nu? :)) Ei, dar alegerea a fost grea. Trebuia sa folosesc o oja pe care nu v-am mai aratat-o, asa ca am decis sa scot o minunatie din setul de oje NYX si am ales Delusion, un albastru intens, foarte frumos.


Oja arata bine aplicata in 2 straturi, primul normal, iar al doilea mai grosut. Nu am vrut sa las manichiura simpla, asa ca am decis sa-mi fac un fel de "ombre nails" si am aplicat oja neagra pe varfurile unghiilor, efectul imi place mult. Din pacate buretelul meu nu a cooperat prea bine, nu a iesit exact ce voiam, dar ma scuzati pana ma aprovizionez cu buretei noi si disciplinati. :) 


Va plac unghiutele mele?
Haideti sa vedem cum au interpretat tema colegele mele de colaborare:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...