vineri, 14 iunie 2013

Colaborare: Vinerea imbulinata 9

Buna frumoaselor!

E vineri, deci o imbulinam! Trebuie sa recunosc ca abia aseara mi-am dat seama ca astazi e vinerea imbulinata. Aveam manichiura facuta de mai bine de o saptamana, insa pozele zaceau pe card needitate.. Am imblinat-o! Asa ca dimineata m-am apucat frumusel sa le editez si sa scriu postarea, ca sa nu raman in urma si sa ma  certe Dee si Alexia, fetele mele dragi alaturi de care o imbulinez de fiecare data.

Am uitat sa pozez ojele folosite, asa ca va voi spune ca baza e oja NYX - Ilusions, iar pentru buline am folosit o oja alba Umbrella si oja NYX - Imagination, folosita la imbulinarea anterioara.
Manichiura e simplu de realizat, dar bulinele mi-au dat cateva batai de cap, deoarece fiind spatiul atat de mic, mi-era teama ca se vor imbulina intre ele. :)) 





Sper sa va placa manichiura mea, iar acum va invit sa vizitam impreuna fetele, Alexia si Dee.
Va pup, sa aveti o zi plina de zambete!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...