miercuri, 5 iunie 2013

The Polishes Challenge: 3. Three Colors

Buna fetelor!

Ma bucur ca am reusit sa fac o manichiura si pentru cea de-a treia postare a colaborarii The Polishes Challenge, a carei tema este "Three Colors".
Asadar, va voi prezenta o manichiura realizata cu 3 oje pe care nu vi le-am aratat pe blog pana acum.


Dupa cum banuiti, am folosit ojele NYX din acest set. Accentul nu se pune pe manichiura, ci pe oje, de aceea mi-am permis sa incerc sa pictez o prajiturica. :))
Manichiura e realizata inainte sa-mi scurtez unghiutele, acum ma uit la ele si le rog sa creasca repede. Pana atunci, mai am cateva manichiuri deja pozate, din vremurile bune.


Acum haideti sa vedem cum s-au jucat cu ojele colegele mele de colaborare:
Va pup, fiti cu-minte!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...