vineri, 28 iunie 2013

Colaborare: Vinerea imbulinata 10

Buna fetelor!

Va vine sa credeti ca am ajuns la cea de-a 10-a imbulinare?! E a zecea oara cand eu, Alexia si Dee o imbulinam impreuna in "Vinerea imbulinata". De-a lungul acestor postari am observat ca va plac, ne apreciati munca si imbulinarile, asa ca ma bucur foarte mult si nu pot decat sa va multumesc si sa incerc sa o imbulinez mereu cat mai frumos! 

Am ales sa o imbulinez Black&White, mi se pare o combinatie eleganta si nu cred ca ar fi dat bine daca bagam culoare pe langa ele. Mie imi place foarte mult ce mi-a iesit, dar parerea voastra conteaza, asa ca va astept cu drag comentariile.
Am pastrat traditia si am folosit una din ojele utilizate la imbulinarea trecuta, ma refer la oja alba. 

Am folosit o oja neagra Farmasi si una alba Umbrella. Bulinele le-am facut cu dotting tool-ul si cu batul unei acadele..sunt inventiva, nu? :))
Modelul e inspirat de o manichiura gasita pe google, insa nu reusesc sa mai dau de ea.. Era cu galben, negru si alb, daca retin bine, insa daca gasesc poza voi edita postarea. :)







Inainte sa aplic toate bulinele, mi-a placut cum arata si modelul mai simplu. 

Ce parere aveti - am imbulinat-o bine sau..am imbulinat-o? :))
Haideti sa vedem ce au facut dragele mele Dee si Alexia

EDIT: Am gasit sursa de inspiratie - click.


♥ Va pup, sa aveti o zi plina de zambete! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...