luni, 24 iunie 2013

Review & NOTD: Bowknot French Nail Art Stamp Template

Buna fetelor!

Astazi va voi vorbi despre ultima din cele 3 placute pentru nail art; placute ce pot fi gasite pe BornPrettyStore.
Aceasta este o placuta pentru manichiura french, avand modele dulci cu inimioare, fundite, patratele.


Placuta se numeste Bowknot French Nail Art Stamp Template M56 si o puteti vedea aici, din pacate acum este out of stock.
Imi plac mult modelele de pe placuta, dar trebuie sa recunosc ca nu ma descurc cu ea. Nu am indemanarea necesara, nu am oja buna, nu stiu exact ce, de ce si cum, insa nu-mi iese. Am vrut sa folosesc modelul cu fundita, dar nu-mi iese intreaga.. 
Mi-am dat silinta totusi si am folosit patretelele, nu sunt multumita de rezultat, dar e mai bine decat nimic, nu? :)
Aceste modele sunt mai greu de aplicat, e nevoie de precizie. Data viitoare cand le voi incerca, voi folosi benzi de unghii, astfel ca modelul sa fie strict pe partea alba, nu si pe unghie.


Daca doriti sa comandati de pe site, folositi codul TXL91 si veti beneficia de 10% reducere la valoarea comenzi.
In plus, aici puteti vedea mai multe articole aflate la reducere, printre care si placute la 0.99$! :D
Placuta mea preferata, cea cu fundite, se afla la reduceri. 

Voi va faceti manichiura french clasica sau cu modele?
Va pup!


Romwe Summer Sale

Up to 70% off! Hundreds of styles!

Time: 25/06/2013 -27/06/2013

GO: http://www.romwe.com/manage_activity/Summer-Sale/?8blogger

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...