vineri, 1 noiembrie 2013

Colaborare: Vinerea imbulinata 19

Buna fetelor!

Credeati ca lipeseste imbulinarea de astazi? Precis ati vazut ca Dee si Alexia au postat, iar eu am intarziat.
Ei bine, am pierdut putin notiunea timpului, insa aici sunt, prezenta si imbulinata. :)

Am realizat manichiura pe fuga, am vrut neaparat o baza dark si oja Sweet Color luata de pe Born Pretty Store mi s-a parut perfecta, imi plac la nebunie reflexiile ei. 

Oja este numarul 138, o baza visinie, o culoare inchisa si frumoasa, prin care razbat o multitudine de reflexii si sclipici fin, burgundy si violet. Arata ca pe site, lucru ce ma bucura, altfel as fi fost destul de dezamagita. Cand v-am prezentat top coat-ul cu fulgisori v-am spus ca imi place mult si designul sticlutei, iar acesta are un ambalaj identic. Cantitatea este de 12ml si o gasiti aici pe site. Eu visez acum la nuanta 137, stiti ca ador nuantele de mov. :)

Bulinele le-am realizat in degrade, am folosit oja Essence Prom-berry, care nu prea se observa in poza, am continuat cu Golden Rose Paris in nuanta 34, apoi China Glaze - Emporment si oja alba CR. Trebuie sa specific ca bulinele chiar erau albe, insa baza le-a colorat putintel. Mie imi place efectul, voi ce parere aveti?
Data viitoare am de gand sa incerc tot buline in degrade, pe o baza neagra. :)


Va place imbulinarea mea?
Va pup, sa aveti o zi minunata, nu uitati sa le vizitati pe colegele mele dragi, daca nu ati facut-o deja! :)

P.S.: Puteti folosi codul TXL91 pentru orice comanda data pe Born pretty si veti obtine o reducere de 10%!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...