luni, 25 noiembrie 2013

Review: Produse pentru ten Golden Rose

Buna fetelor!

Acum ceva timp am primit un colet cu produse Golden Rose din partea celor de la Cosmania, asa ca astazi va voi impartasi parerile mele despre trei dintre acestea.

Fond de ten crema hidtratant 01 - Moisturising Cream Foundation




- Dupa cum spune numele, produsul este hidtratant. Eu am tenul mixt si mi s-a parut putin prea hidtratant pentru mine, cred ca e mai potrivit unui ten uscat/normal.
- Am ales nuanta 01 si mi se potriveste.
- Acoperirea este mica spre medie.
- Produsul are o textura destul de consistenta si se aplica usor, eu folosesc un buretel umed.
- Nu imi place mirosul - nici n-as sti sa-l explic, dar nu e placut pentru mine. Nu imi creaza niciun disconfort fiindca nu persista.
- Cantitate 35ml
- Produsul este testat dermatologic.
In concluzie, este un produs bunicel, dar nu potrivit mie.

Pudra compacta 01 - Silky Touch Compact Powder



- Ambalaj din plastic negru, capac transparent. In cutiuta se afla si un buretel, numai bun de tinut in geanta pentru retusuri rapide.
- Pudra este catifelata si se ia foarte usor pe pensula.
- Am ales nuanta 01, care pare foarte deshisa, insa mi se potriveste.
- Uniformizeaza nuanta tenului si il catifeleaza, tine sebumul in frau [depinde de tipul de ten, pe mine in zilele reci ma ajuta cam 3-4 ore].
- Catitate 12g
Aceasta pudra imi place mult, a intrat in rutina mea zilnica.



In ultima poza culoarea a iesit putin stearsa.

- Ambalaj din plastic negru si transparent, la fel ca pudra. Este prevazut cu o mica pensula - inutilizabila, dupa parerea mea, zgarie produsul. 
- Culoarea este frumoasa, pe site parea mai inchisa, insa este perfecta pentru toamna.
- Contine multe particule de sclipici, insa pe fata nu sunt deranjate, nici foarte evidente, daca aplicati o cantitate mica de produs. La o cantitate mai mare, aspectul este cam sclipicios.
- Cantitate 6g
Acest produs imi place si il folosesc des, intr-o adiere usoara. :)

Voi ce produse Golden Rose folositi pentru ten?
Va pup, sa aveti o zi usoara!

P.S.: Ia uitati ce pulover dragut, eu deja mi-am comandat! :D

Romwe “Rose D sweatshirt
Get the chance to have it at bargain price on 26th Nov.  $1.99 or free!
Leave your comment below the product page:
Then you will have bigger chance to win! 
Don’t miss, girls!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...