joi, 21 noiembrie 2013

Review: Stick ulei pentru cuticule

Buna fetelor!

Stiti ca ador sa-mi fac unghiutele in diferite moduri si apoi sa le pozez, ca sa vi le pot prezenta pe blog. Insa mereu m-am confruntat cu niste cuticule neobrazate care fac tot ce pot sa-mi strice manichiurile. Am folosit diverse creme - nu sunt suficient de hidratante, ulei de ricin - imi e lene sa folosesc un betisor ca sa-l pot aplica, iar de curand am descoperit solutia cea mai la indemana - un stick cu ulei de cuticule.

Nu pot sa va spun ce fericita am fost cand am vazut ca in coletul primit de la Depozitul de frumusete am gasit acest stick, imi doream de mult timp ceva ce sa imi imblanzeasca cuticulele nabadaioase si sa fie usor de folosit, astfel incat sa nu ma plang, ci sa-mi faca placere. Si chiar imi face! :)

Stick-ul meu contine ulei cu miros de portocale, imi place tare mult faptul ca mirosul se metine cateva minute, iar dupa ce uleiul intra in piele, se simte doar o aroma discreta.
Hidrateaza destul de bine, eu il aplic in fiecare seara, dar cand uit se vede diferenta dimineata.
Ambalajul este retractabil, produsul este foarte usor de folosit, insa cantitatea nu este specificata. Pretul este mai mult decat prietenos, iar eu imi doresc deja stick-ul cu aroma de frezie, cred ca e un rasfat pentru simturi. :)

Dupa ce aplic uleiul pe cuticule, il las putin sa se absoarba, apoi masez, iar la final imping usor cuticulele cu un betisor de lemn. Aceste betisoare mi se pare tare utile, inainte foloseam un instrument de plastic, insa nu era la fel de eficient. :)

Ceea ce am uitat sa va spun, e ca dupa ce imi curat unghiile de oja, le spal cu sapun folosind o periuta care indeparteaza rezidurile ramase sub unghiute. Imi place mult ca are perisorii rigizi, insa nu ma raneste.

Voi cum va ingrijiti unghiile? Pe mine aceste produse ma ajuta mult si sunt atat de ieftine.
Va pup, sa aveti o zi frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...