sâmbătă, 23 noiembrie 2013

Review: Apidermin - rasftat pentru par

Buna dragelor!

Acum mai bine de o luna m-am inscris in campania celor de la Complex Apicol Veceslav Harnaj si am primit spre testare balsamul de par si masca din gama Apidermin.
Mi-ar fi placut sa stiu de la inceput ca produsele vin sub forma de mostre, masca avand 50ml, iar balsamul 75ml, insa nu a fost anuntat lucrul acesta. :)
Trecand peste mica cantitate, produsele mi-au placut mult. Masca m-a cucerit, dar va povestesc mai multe in cele ce urmeaza.


"Se aplica dupa samponare pe parul spalat, repartizandu-se pe toata lungimea sa. Se lasa sa actioneze 2 minute, apoi se clateste."
Balsamul regenerant Apidermin este un rasfat apicosmetic ce stimuleaza cresterea parului fragil, agresat chimic si il intareste de la radacina pana la varf. Cocktail de vitamine, enzime si proteine, balsamul Apidermin, fortifica, revitalizeaza si remineralizeaza. Laptisorul de matca stimuleaza cresterea fiind singura substanta naturala ce activeaza regenerarea celulara in timp ce bio keratina imbraca firul de par intr-un strat protector. Astfel, parul tratat chimic sau agresat de mediu isi recapata stralucirea si forta naturala, Bio Keratina netezindu-i structura si protejandu-l chiar si in timpul tratamentelor chimice ulterioare. Parul devine, stralucitor, puternic si mai usor de pietanat.
Produs full size - 200ml
Mi se pare ca are un miros putin, putin mai domol decat masca de par din aceeasi gama, insa la fel de delicios. Prima data cand am adulmecat produsele am fost tentata sa raman cu nasucul in ele ore in sir, atat de frumos miros.
Eu il tin pe par cam 5-10 minute, il folosesc de obicei cand fac o baie lunga si nu-s pe fuga.
Imi hraneste parul si il lasa neted, stralucitor si mai "potolit".
Nu il aplic niciodata la radacina, deoarece am un par cu tentinda de ingrasare, si nu cred ca ar fi indicat. Folosesc o cantitate destul de mare de produs pentru fiecare utilizare.
Ce nu imi place la acest balsam este ambalajul - produsul fiind consistent, iese tare, tare greu din tub, acesta fiind facut dintr-un plastic tare. Il storc [adica incerc sa il storc] intr-o veselie, pana ma paraseste rabdarea! :))

Masca regeneranta Apidermin este un rasfat apicosmetic ce stimuleaza cresterea parului fragil, agresat chimic si il intareste de la radacina pana la varf. Cocktail de vitamine, enzime si proteine, masca Apidermin, fortifica, revitalizeaza si remineralizeaza. Laptisorul de matca stimuleaza cresterea parului iar ceramidele redau elasticitatea naturala, eliminand riscul ruperii. Parul tratat chimic sau agresat de mediu isi recapata stralucirea. Bio Keratina netezeste structura firului de par, printr-o pelicula protectoare. 
Produs full size - 200ml
O aplic pe par doar pe ultimii 15cm, adica mai mult pe varfurile rebele. O las sa actioneze minim 5 minute, dar uneori cand sunt pe fuga o las doar 2 minute. 
O folosesc atunci cand sunt pe fuga in locul balsamului, mergand pe principiul - e masca, actioneaza mai bine. Si nu stiu ce spuneti voi, dar mie mi se pare ca am dreptate. :))
Imi lasa parul catifelat, mai fin, acesta pare hranit si pare mai sanatos.
Masca este consistenta, este nevoie de o cantitate destul de maricica de produs pentru fiecare utilizare, astfel ca am terminat cei 50ml foarte repede.
Acum ma gandesc sa-mi achizitionez produsul full size, fiindca m-a cucerit.
Mirosul ei imi pare mai puternic decat cel al balsamului, insa nu se pastreaza prea mult timp in par.

Voi ati folosit produse de la Complexul Apicol? Daca da, care v-au cucerit?
Va pup, sa aveti o zi frumoasa!

P.S.: Romwe are un giveaway pentru voi si o promotie tentanta!
Romwe Top 8 Styles Sale !
Date: Nov 20 to Nov 26
Round1: Share ‘win free page’ and win free clothes:
Round2: Save more with extra coupon 
Round3: Buy 3 and more get 1 for free
       Click here!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...