luni, 11 noiembrie 2013

NOTD: Blue sand

Buna fetelor!

Iata ca revin dupa un secol o saptamana (si cateva zile) cu o noua manichiura.
Timpul meu liber s-a redus considerabil si nu gasesc forta necesara de a mai face altceva in afara statului in pat.. As lenevi intr-una.
Imi cer scuze ca inca nu am reusit sa raspund la comentarii, sper sa ma ocup de ele cat mai repede.

Astazi m-am mobilizat si va voi arata doua oje superbe Golden Rose, primite spre testare din partea celor de la Cosmania.ro, carora le multumesc frumos.


Mi-am ales singura nuantele si sunt absolut superbe. Imi doream de mult timp o oja Jolly Jewels si am optat pentru 117, o baza neagra cu sclipici auriu. Oja necesita doua straturi, insa eu am aplicat o baza neagra si un singur strat, fiindca are tare multe particule de sclipici si mi s-a parut mai ok aplicata asa.

Oja Holiday in nuanta 61 este un albastru intens, absolut superb. Este o oja nisipoasa - sand style. Am aplicat-o in 2 straturi, consistenta mi se pare oarecum apoasa [mai am o oja din aceasta gama si accea pare mai "consistenta"], insa textura finala arata tare bine. Nu agata haine si nu e deranjanta, in caz ca va intrebati.



Va place manichiura mea? Mie imi place mult cum arata combinatia si o voi purta des. 
Ce oje detineti din acesta game?
Va pup, sa aveti o zi minunata!

P.S.: Din nou reduceri, gasiti niste rochii absolut superbe pe site! :D
Romwe Party Season Sale Round 2 ! Up to 60% off!
Valid dates: Nov12 to Nov18
Don’t miss, girls!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...