sâmbătă, 16 noiembrie 2013

Review: Rouge D'Armani Sheers Plum 602

Buna fetelor!

Acum cateva saptamani am castigat un giveaway pe facebook, astfel ca am intrat in posesia unui ruj si a unui fard Girogio Armani. Am fost in culmea fericirii cand cei de la Produse Cosmetice mi-au spus sa-mi aleg nuantele dorite.


Dupa cautari indelungate pe preamaritul Google, m-am decis asupra nuantei rujului - Sheer Plum 602. Ei, dar din pacate, ce vazusem eu in swatch pe google nu se pupa deloc cu nuanta reala a rujului.
La prima vedere am fost dezamagita ca am ales atat de prost, cand am vazut cat de negru pare rujul mai ca-mi venea sa plang, dar dupa ce l-am testat.. Cititi in continuare si veti descoperi daca imi place sau nu. :)


Rujul - Rouge d'Armani - este cremos si hidratant, nu are miros sau gust, fapt pentru care primeste un mare plus - cred ca e primul ruj care nu are niciun gust si nicio adiere de mireasma.
Eu ador rujurile pigmentate, insa acesta nu se incadreaza in tipar, fiind sheer, seamana mai mult cu un baton hidtratant colorat. La inceput am vazut asta ca pe un minus, acum insa imi place sa-l aplic atunci cand vreau hidratare si putina culoare. Culoarea se intensifica prin aplicari repetate.

Ce mi se pare minunat la acest ruj este sistemul de inchidere - cu magnet. E ca o jucarie si trebuie sa recunosc ca imi cam place sa ma joc cu el. :))
Produsul este autentic, am cautat pe internet imagini si nu am niciun dubiu, puteti comanda cu maxima incredere, doar sa aveti grija ce swatch-uri gasiti pe internet, s-ar putea ca nuanta reala sa fie diferita.


Va place rujul meu? Ati vreun produs Giorgio Armani? Eu sunt tare tentata de rujuri si imi voi comanda o nuanta pe care sa o pot purta zi de zi.
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...