vineri, 26 iulie 2013

Colaborare: Vinerea imbulinata 12

Buna fetelor!

A venit timpul pentru o noua imbulinare, caci e Vinerea imbulinata! :D
De aceasta data trebuie sa recunosc ca n-am avut pic de inspiratie, abia ieri m-am luat minunile si am inceput jocul..

Inainte sa trecem la poze, trebuie sa specific ceva despre unghiute - lungimea pe care o vedeti e cea pe care o au acum cele 4 unghiute, restul fiind scurte, dar scurte de tot.  Nu a fost dorinta mea, insa au tot crapat/puscat pe margini, asa ca m-am enervat si le-am taiat [rontait, dar nu ma parati!]. Acum sunt iar la tratament - lotiunea Farmec, si sunt decisa sa le las din nou mari si frumoase. :)
V-am spus asta fiindca am vreo 3 manichiuri programate, unde unghiutele mele apar lungi. :)





Am folosit oja alba ca baza, aplicata in 2 straturi. Dupa ce s-a uscat, am aplicat un lac matifiant [scrie Oil pe sticluta] Born Pretty, iar apoi m-am jucat facand bulinele cu o oja neagra Farmasi si cu rozul superb Empowerment - China Glaze.

Mie imi place cum a iesit, e simpla si aerisita. Am vazut ca vara asta se poarta albul tare mult si a cam inceput sa-mi placa si mie, insa nu chiar simplu. :)

Ce parere aveti? Eu sunt tare curioasa cum au imbulinat-o Dee si Alexia, asa ca va invit sa le cercetam manichiurile!

Va pup, sa aveti o zi insorita!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...