marți, 23 iulie 2013

NOTD: Neon baby!

Buna fetelor!

In primul rand.. La multi ani, Dee! ♥ Scumpis, sa ai parte de toate lucrurile frumoase pe care ti le doresti, de muuulta sanatate, multa iubire si multa fericire! Cuvintele nu pot exprima tot ce iti doresc, dar te iubesc mult si iti doresc tot binele din lume!
Sper sa iti dea Dumnezeu forta in continuare sa rezisti stresului zilnic la care te supun. :P
♥ La multi ani! ♥

Asa, acum sa trecem la gherute. Acum vreo 2-3 saptamani ma lovise o dorinta - vreau o oja galben neon! Neaparat! O voiam ieri, daca se putea. Asa ca m-am dus la magazinul preferat [de fapt e o boxa dintr-un center] si m-am zgait uitat la vitrina mare cu oje. Am vazut si portocaliu neon, verde neon, roz neon.. Dar nu, eu eram setata pe galben!



Am vazut un galben turbat de la Moyra si galbenul Farmasi pe care vi-l prezint acum. Trebuie sa recunosc ca voiam Moyra, arata bine in sticluta. Insa pe unghie era galben cu o tenta usoara de verde, asa ca m-am bucurat cand vanzatoarea mi-a pus oja Farmasi in mana si mi-a spus "testeaz-o pe o unghie intr-un strat mai gros". Si uite asa am luat minunea cu mine, fericita si impacata ca mi-am satisfacut dorinta.

Am folosit un lac alb ca baza, aplicat intr-un strat, apoi 2 straturi de oja neon si am fost multumita. e exact ce imi doream. 
Voi folositi oje neon vara aceasta? Eu trebuie sa recunosc ca nu am fost atrasa pana acum.

Oja Farmasi a costat 4 lei si cred ca e nuanta 125, s-a cam sters eticheta. Poate fi gasita online aici.
Produsele Farmasi pot fi gasite atat la standuri in magazinele fizice, cat si online pe Farmasi.ro.
Pentru a fi la curent cu toate noutatile si promotiile, dati un like paginii de facebook Farmasi Cosmetics Romania.

Va pup, sa aveti o vara colorata!

P.S. Reduceri din nou! :D

Make your print come true!  Here are so many new print leggings, like tigerstrips etc.
Go to find your right one:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...