miercuri, 17 iulie 2013

The Polishes Challenge: 9. Cheapest

Buna fetelor!

Cred ca v-ati obisnuit deja ca in fiecare miercuri sa postez cate o manichiura din cadrul colaborarii The Polishes Challenge, nu? Eu m-am obisnuit, e miercuri, e colaborare! :))
Tema de aceasta data o reprezinta prezentarea celei mai ieftine oje pa care o detinem. Am tot cautam printre oje, stiam ca am una pe care am dat fix 1.60lei, insa nu am gasit-o, asa ca am trecut la urmatoarea - Natty, care a costat 2lei.



Nuanta - 457 - este superba, un corai-roz tare frumos. A iesit putin mai turbata in poze, va rog sa o scuzati.. :) Nu as sti sa va spun cat rezista, de obicei imi schimb manichiura des sau folosesc alte oje, iar aceasta nu a fost printre ele. Totusi, culoarea ojei Natty e perfecta pentru vara si arata impecabil aplicata in 2 straturi, iar raportul calitate-pret mi se pare perfect.

Eram curioasa cum arata cu fulgisori de glitter, asa ca m-am jucat putin. Si glitterul CR Cairuo e ieftin, am dat doar 3 lei pe el [va spuneam intr-o postare anterioara ca am luat 4 oje de genul acesta :D].

Va place manichiura mea, se potriveste vara?
P.S.: 70% reducere la toate produsele de aici! :D

Haideti sa vedem cu ce oje ieftine ne tenteaza colegele mele:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...