luni, 29 iulie 2013

Happy B'day to me & InstaLife #7

Buna fetelor!

In primul rand, va multumesc pentru urarile frumoase pe care mi le-ati adresat astazi pe conturile de facebook si pe pagini! Mi-ati infrumusetat ziua si va multumesc din suflet!
Am mai adaugat un anisor la varsta mea, am 23 de ani [daca e cineva curios], o sa vedem mai incolo daca s-a mai adaugat si un gram de intelepciune.. Deocamdata ma simt la fel de nebuna, ceea ce e bine. :))

Am petrecut impreuna cu iubitul meu un weekend tare frumos, acasa la mama, alaturi fratiorii mei pe care nu-i vazusem de mai bine de un an. A fost cel mai frumos cadou. :)
Cadourile primite de la prieteni dragi vi le voi arata intr-o alta postare, daca doriti, desigur. Cert e ca le multumesc tuturor, au fost atenti la ce mi-am dorit si mi-au bifat dorinte de pe wishlist. 


Acum sa trecem la InstaLife - sper ca ieri ati simtit lipsa postarii! Nu am mai apucat vineri sa o programez, iar sambata dimineata nu am stiut cum sa-mi fac bagajele mai repede.
Oja aceasta e de fapt mov si are niste reflexii albastre/turcoaz absolut superbe!
E prima oja primita de la iubitul meu, va dati seama cat m-am bucurat cand am primit-o. :)

Pene galben - yummy! Parca imi place chiar mai mult decat cel rosu.

Bratara handmade facuta de mine, inel asortat, aveam si cercei fluturasi.. :))
Unghiutele sunt dezbracate fiindca se afla sub tratament. Intre timp am reusit
sa o rup pe cea mica.. :)) Am rupt si inelul, dar l-a reparat iubitul.

Inghetata asta cu "pierşici" e delicioasa! :))

Pisoiul rasfatat trage un pui de somn zilnic, ba pe scaunul din magazinul de vis-a-vis,
ba la mine in brate.. Dupa pofta inimii! :))

Buni a fiert porumb. Cat de bun a fost! Acum vreau porumb prajit.

Si intr-o zi, Artur [iubitul meu] a decis ca ar fi cazul sa tragem o fuga pana la baraj, sa ne relaxam putin..

Asa ca a facut un foc si am prajit carnita, dupa care am stat cu picioarele in apa.
Nu am putut sa fac baie, nu a facut nici el, insa ne-am relaxat tare bine vreo 2 ore..

Trebuia sa testeze apa, nu?
Eu m-am multumit zambandu-i soarelui, jucandu-ma cu picioarele prin apa.

Desi oamenii sunt prosti - dovada fiind gunoaiele de prin padure, peisajul e tare frumos si nu am rezistat sa nu-l pozez in cat  mai multe feluri..

Cam atat pentru astazi, sper ca va placut postarea mea 2 in 1. :) O sa va arat mai multe poze din weekend intr-o postare urmatoare.

Va pup, va multumesc si va doresc o zi superba!

P.S.: Reduceri, reduceri - click!  
Unfold your free style with Romwe items, such as sweet, sexy, punk etc.
Go to find your right one: http://www.romwe.com/End-of-July-Sale-c-213.html?xyy



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...